امام جمعه مشهد گفت: ملت ايران در حماسه 9 دي بار ديگر بر ولايتمداري و صيانت از دستاوردهاي انقلاب اسلامي مهر تاييد زدند.

آيت‌الله سيد احمد علم‌الهدي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در سالروز حماسه 9 دي 88‌ اظهار داشت: نقش‌آفرينان اصلي اين حماسه سترگ، مردم بودند كه با تمام وجود از اسلام و ارزش‌هاي ديني پاسداري كردند.

امام جمعه مشهد افزود: فتنه‌گران داخلي و خارجي بدانند كه ملت ايران در نهايت هوشياري هر توطئه‌اي را از سوي آنها خنثي مي‌كنند.

وي تصريح كرد: اگر همه دشمنان خدا با تمام توان و قدرت وارد صحنه شوند باز هم ملت ايران ايستادگي مي‌كنند و در مقابل جبهه دشمنان خدا متحد خواهند شد.

 وي با بيان اينكه  حماسه 9 دي ثابت كرد كه جهت و تفكر مردم تبلور دين در شخصيت ولايت است، متذكر شد: افرادي كه در كشور به دنبال اين فرضيه غلط هستند كه ولايت را از دين جدا كنند بايد بدانند جهت و فكر مردم دين و ولايت فقيه است.

امام جمعه مشهد با اشاره به نقش كليدي رهبر معظم انقلاب اسلامي در خاموش كردن فتنه 88 اظهار داشت: آنچه موجب پيروزي و توفيق ملت ايران در برابر جريان منحط فتنه 88 شد در حقيقت مورد توجه قرار دادن رهنمودها و هشدارهاي رهبري بود و ايشان موارد را در نهايت بصيرت و آگاهي گوشزد كردند.

آيت‌الله علم‌الهدي تصريح كرد: صيانت از ولايت فقيه به منزله حفظ ارزش‌هاي اسلامي است و ملت ايران در حماسه 9 دي بار ديگر بر ولايتمداري و صيانت از دستاوردهاي انقلاب اسلامي مهر تاييد زدند.

عضو خبرگان رهبري در خاتمه خاطرنشان كرد: حماسه 9 دي برگ زريني بر تاريخ انقلاب اسلامي است و همه دشمنان داخلي و خارجي بدانند كه ملت ايران همواره پشتيبان و رهرو ولايت فقيه بوده‌اند و همچنان بر اين ايده استوار خواهند ماند.
انتهاي پيام/
برچسب ها: حماسه ، دی ، امام ، جمعه ، مشهد ، علم الهدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار