مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سرمایه‌گذاری 55 میلیون دلاری پنتاگون در مأموریتی پیچیده برای ایجاد فتنه در ایران با بصیرت ملت ایران باد هوا شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه و در آستانه 9 دی در جمع نمازگزاران اردبیل افزود: در سال 88 شاهد خلق دو حماسه بزرگ از سوی ملت ایران بودیم که حماسه اول حضور میلیونی مردم در انتخابات ریاست جمهوری بود که با شرکت 85 درصدی کام ملت شیرین شد و تبلیغات و حرکت‌های خبیث دشمن و جنگ روانی به راه انداخته شده به تیر خورد.

وی گفت: مردم با حضوری با شکوه در پای صندوق‌های رأی دشمن را مأیوس کردند و به جنگ روانی آنها با مشارکت حداکثری خود خط بطلان کشیدند.

کاملی‌فر افزود: در این زلزله عظیمی که با حضور حماسی ملت شکل گرفت کاخ آرزوهای استکبار فرو ریخت و آنها سعی کردند به همراهی برخی فریب‌ خوردگان داخلی و نامزدهای شکست خورده حرکتی گستاخانه انجام دهند تا شکستشان موجه جلوه کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل به اعتلاف کمونیستی تروریستی منافقان، پژاک، جندالشیطان به عنوان یک اعتلاف علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در این بین مثلث شوم آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی نیز با آنها همسو شدند تا علیه این ملت توطئه‌ای همه‌جانبه داشته باشند.

کاملی‌فر افزود:‌ کنگره آمریکا برای براندازی جمهوری اسلامی بودجه تصویب کرد و 17 سفارتخانه خارجی نیز از فتنه‌گران و ضد انقلاب‌ها حمایت کردند تا شاید زمینه‌ای فراهم آید که انقلاب اسلامی را در هم شکنند.

وی افزود: بعد از خطبه‌های تاریخی رهبر معظم انقلاب در 29 خرداد سال 88 که شکست‌خوردگان انتخابات را به حفظ قانون دعوت کردند، اما آنها فردای این سخنان تاریخی مقام معظم رهبری به میدان آمدند و بار دیگر به حرمت‌شکنی پرداختند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل همچنین گفت: ‌اوج حرمت‌شکنی‌ها و دسیسه‌ها در روز عاشورای سال 88 نمود پیدا کرد و در حالی که بسیاری از امت عزادار مشغول عزاداری حسینی بودند عده‌ای با جسارت و هتک حرمت به ساحت امام حسین (ع) ماهیت پلید خود را نمایان کردند و به دستگاه اباعبدالله‌الحسین (ع) بی‌حرمتی کردند.

وی افزود: در این روز به خوبی معلوم شد که ادعای فتنه‌گران در باب تقلب در انتخابات حربه‌ای بیش نبوده و مردم به صحنه آمدند و بدون جناح‌بندی و پایبندی به فرد و جریان خاص از فرهنگ عاشورایی و نهضت امام حسین (ع) حمایت کرده و در 9 دی حماسه‌ای را خلق کردند تا مخالفان پاسخی دندان‌شکن دریافت کنند.

کاملی فر در ادامه گفت: در 9 دی مردم نشان دادند که وفادار به ولایت و رهبری هستند و هرگز از این مسیر عقب‌نشینی نمی‌کنند و چهره از نقاب فتنه‌گران برداشته شد/س 

برچسب ها: اردبیل ، حماسه ، دیماه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.