گروه عظيمي از كلاه برداران با تاسيس آموزشگاهها، بدون مجوز رسمي از ثبت نام كنندگان كلاهبرداري مي كند.

سيروس تسليمي، تهيه كننده و كارگردان سينما و تلويزيون در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص كيفيت كلاس هاي آموزشي بازيگري گفت: اين كلاس هاي آموزشي متعدد و با تربيت افراد زيادي براي بازيگري و فيلم نامه نويسي خواهان تزريق اين افراد به دنياي سينما هستند در حالي كه سينما گنجايش اين حجم عظيم بازيگر را ندارد.
وي افزود: بسياري از اين افراد به دليل عدم به كارگيري آنها در پروژه ها وصرف هزينه و وقت زياد بعد از چند سال دچار سرخوردگي و نااميدي مي شوند زيرا با مراجعه به دفاتر توليد و توزيع نيز نتيجه اي نمي‌گيرند.
تسليمي خاطرنشان كرد: به جز دانشگاه ها و چند كلاس معتبر گروه عظيمي از كلاهبرداران با تاسيس اين آموزشگاه ها بدون مجوز رسمي و بدون حضور اساتيد خبره اقدام به كلاهبرداري از ثبت نام كنندگان مي كنند.
تسليمي تصريح كرد: مسئولان بايد با تحقيق كامل و بازار كار ايجاد شده براي هنرجويان به اين آموزشگاه ها مجوز كار را ارائه دهند.
اما متاسفانه بسياري از اين كلاس ها بدون مجوز كار و با كلاه برداري از افراد معرفه در اين آموزشگاه ها هزينه‌ي ساخت فيلم هاي خود را بدست مي آورند.
اين كارگردان عنوان كرد: وزارت ارشاد ضمن بررسي سواد و سابقه ي استادان و بانيان و محل كار اين كلاس ها بايد با خاطيان برخورد كند، اما متاسفانه در حال حاضر با وجود ارائه مجوز تنها به برخي كلاس ها شاهد افزايش تعداد آنها به خصوص در شهرستان ها هستيم.
وي عنوان كرد: نكته جالب توجه اين است كه كلاس هاي آموزشي شهرستان ها وعده بازيگري در تهران را به هنرجويان مي دهد، در حالي كه بسياري از هنرجويان تهران درگير همين مشكل هستند.
تسليمي با اشاره به تبليغات نادرست به اساس تصاوير برخي هنرپيشه هاي معروف بيان كرد: بسياري از اين كلاس ها فقط به سوء استفاده از ثبت نام كنندگان از اين طريق مي‌پردازند در حالي كه اين بازيگران معروف وقت تدريس به هنرجويان را ندارند، البته از تدريس بازيگران معروف به هنرجويان بايد به عنوان طنز سيستم كاري نام برد، زيرا بسياري از مدرسان خبره ما در اصل بازيگر نبوده اند؛ البته علاقه هنرجويان و ثبت نام آنها بر اين اساس به اين موضوع دامن مي زند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار