عضو کميسيون امنيت ملي با اشاره به اينکه غرب در مذاکرات هسته‌اي، سياست اتلاف وقت را در پيش گرفته است، گفت:‌ اقداماتي نظير وقت‌كشي و ايران‌هراسي نمي‌تواند موجب صرفنظر ايران از حقوق قانوني خود شود چرا كه ملت ايران با قدرت در مسير پيشرفت حركت خواهد كرد.


عباسعلي منصوري‌آراني نماينده مردم کاشان، آران و بيدگل در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به اينکه موضع ايران در قبال مذاکرات با 1+5 روشن و براساس قوانين است، گفت: جمهوري اسلامي ايران در مذاکرات هسته‌اي در چارچوب حركت کرده و براين اساس همواره رويکردي ثابت در مذاکرات را پيگيري مي‌کند.

وي با بيان اينکه غرب همواره و در جريان مذاكرات هسته‌اي سياست وقت‌كشي را در پيش گرفته و در روند مذاکرات کارشکني مي‌کند، افزود: غرب تمايلي بر حل و فصل موضوع هسته‌اي ندارد و همواره به بهانه‌هاي واهي روند مثبت مذاکرات را متوقف کرده‌اند.

عضو کميسيون امنيت ملي تاکيد کرد: غرب نمي‌تواند با اقداماتي نظير اعمال تحريم‌ها و ايران‌هراسي، جمهوري اسلامي ايران را از احقاق حقوق خود و استفاده از انرژي صلح اميز هسته‌اي براساس مفاد "NPT" منصرف کند و مانع از پيشرفت کشور شود.

انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار