شهردار منطقه 5 گفت: همزمان با حفاظت از محیط زیست و تقویت سرانه ها و توسعه امکانات تفرجگاهی در بوستان های جوان مردان و کوهسار اجرا می شود.

 
سعید طلوعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،گفت:منطقه 5 از ظرفیت های ارزشمندی همچون کوهسار و دره کن برخوردار است که علاوه بر ظرفیت تفرجگاهی می توانند به قطب گردشگری و تفرجگاهی تبدیل شود.
وی افزود: همزمان با احداث بوستان جوان مردان در حاشیه رودخانه کن با تجهیز امکانات ورزشی و تفریحی فضای مناسبی برای جذب گردشگر طراحی شده است.
وی تصریح کرد: بوستان جنگلی کوهسار یکی دیگر از بزرگترین فضای گردشگری غرب تهران است و همواره به عنوان یکی از مراکز جذاب مورد توجه شهروندان قرار دارد و در راستای سیاست های مدیریت شهری در احیای منابع طبیعی و حفظ محیط زیست طرح جامع و تو سعه و احیای پارک جنگلی کوهسار در دستور کار قرار دارد.
وی اظهار داشت: در طرح توسعه کوهسار کاربری های تفریحی گردشگری و زیست محیطی ایجاد می شود.
وی افزود: در فاز نخست مجموعه کوهسار طرح های احداث زمینه های بازی کودکان،تامین روشنایی،احداث فضای ورزشی،نمازخانه،سرویس بهداشتی و همچنین شبکه های عبوری و دسترسی به مجموعه احداث شده است.
وی خاطر نشان کرد: براساس رویکردهای مدیریت شهری مبنی بر توسعه خدمات و مشارکت بخش خصوصی احداث فضای همچون خط تلکابین و رستوران،هتل،شهربازی،باشگاه سوارکاری مجتمع گردشگری سلامت،خانه هنرمندان،مجتمع ویژه سالمندان و بخشی از طرح های پیش بینی شده در این مجموعه است که با مشارکت سرمایه گذار خصوصی اجرا می شود./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار