مردم آذربایجان غربی طی نامه‌ای به ولی امر مسلمین خواستار دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه، حجت‌الاسلام غلامرضا حسنی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، آیت‌الله سید علی‌اکبر قریشی نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری و وحید جلال‌زاده استاندار آذربایجان غربی، طي نامه‌ای از رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضور مردم استان در حسینیه امام خمینی (ره) برای زیارت و بهره‌گیری از بیانات و رهنمودهای راه‌گشای ایشان به مناسبت دوم بهمن ماه، سالروز اولین برخورد مسلحانه رژیم با انقلابیون مسلح را درخواست کرده‌اند.

در متن این نامه با اشاره به نقش ارومیه و آذربایجان غربی در پیروزی انقلاب اسلامی، آمده است: نقش این استان در تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب و جمهوری اسلامی بی‌بدیل و فراموش ناشدنی است.

در این نامه با بیان حماسه مردم ارومیه در نخستین جنگ مسلحانه مردم با رژیم پهلوی در دوم بهمن ماه، به نقش حجت‌الاسلام غلامرضا حسنی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی در اوج‌گیری نهضت اسلامی نیز اشاره شده است.

بخش پایانی این نامه نیز به سفر 16 سال قبل مقام معظم رهبری اشاره دارد و نمایندگان مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری، استاندار آذربایجان غربی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ارومیه خواستار دیدار ولی امر مسلمین در روز دوم بهمن ماه امسال هستند./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.