یک نومحافظه کار امریکایی که سابقه ای دیرینه در ارتباط گیری با گروهک های توریستی مانند منافقین و همچنین گروه های توریستی تجزیه طلب یا سلطنت طلب دارد از اقدامات آنها در منفجر کردن لوله های گاز و نفت ستایش کرد.

به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، یک نومحافظه کار امریکایی که سابقه ای دیرینه در ارتباط گیری با گروهک های توریستی مانند منافقین و همچنین گروه های توریستی تجزیه طلب یا سلطنت طلب دارد از اقدامات آنها در منفجر کردن لوله های گاز و نفت ستایش کرد.
 
بنابر گزارش شبکه تلویزیونی لیگ نت در 13 دی 1391، مایکل لدین که اکنون تحلیلگر امور ایران در بنیاد دفاع از دموکراسی (FDD) است، درباره انتخابات سال 1392 ایران گفت: «درباره آینده کسی خبر ندارد ولی همه دیدندکه بار گذشته در سال 2009 (1388) چه اتفاقی روی داد. انتخاباتی روی داد و برخی خواستار ابطال آن بودند و بعد تظاهراتی گسترده علیه حکومت ایران برگزار شد و از این رو مقامات نمی خواهند که این اتفاق بار دیگر روی دهد».
 
لدین درباره اینکه چه توصیه ای به اوباما درباره نحوه برخورد با ایران در دو سال 2013 می کند، گفت: «توصیه من این است که از مخالفان در ایران حمایت کند. برخی از این افراد به شدت با حکومت مخالفند، بسیار متمایل به غرب هستند».
 
وی ادامه داد: «حمایت نکردن از مخالفان ایران در 2009، اشتباهی بزرگ بود. آخرین چیزی که می خواهم بگویم این است که ما می توانیم برنده این نبرد باشیم، وقتی ما توانستیم با حمایت از انقلاب های مردمی، بر امپراتوری شوروی غلبه کنیم، چطور می توانیم در حمایت از مخالفان در ایران شکست بخوریم؛ باید از کسانی که به مراتب از مردم شوروی، بیشتر تمایل به ما دارند حمایت کنیم».
 
ايران هسته‌اي مي‌نويسد: لدین گفت: «البته انقلاب ها به یکباره روی می دهند. فکر می کنم چندی پیش بود که جکومت ایران جشن شکست دادن مخالفان خود را گرفت (نه دی) اما حملاتی که در داخل ایران به خطوط نفتی، مراکز نظامی و غیره می شود، از سوی مخالفان صورت می گیرد. از این رو مخالفان بسیار قوی هستند و باید به آنان مراجعه و با آنان گفتگو کنیم».

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار