شركت DELL لپ‌تاپ حرفه‌ای و قدرتمند جدیدی را از سری PRECISION به بازار معرفی كرده است.


شركت DELL لپ‌تاپ حرفه‌ای و قدرتمند جدیدی را از سری PRECISION به بازار معرفی كرده است.
به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران ،‌شركت DELL لپ‌تاپ حرفه‌ای و قدرتمند جدیدی را از سری PRECISION به بازار معرفی كرده است. این لپ‌تاپ كه M6700 نام دارد به پردازنده INTEL CORE I7 و چیپ ست Mobile Intel QM77 Express Chipset مجهز است و سیستم‌عامل آن نیزWindows 8 Pro, 64-bit, no media, English است.

این لپ‌تاپ كه به صفحه نمایش 3/17 اینچی مجهز است، گزینه مناسبی برای افرادی است كه قصد انجام امور حرفه‌ای، سنگین و پیچیده را دارند. صفحه نمایش 3/17 اینچی این لپ‌تاپ از نوع فول اچ‌دی و با وضوح تصویر 1920×1080 بوده است. به همین دلیل كیفیت تصویر خوب و رنگ‌های شفاف و زنده‌ای را در معرض دید كاربران قرار می‌دهد.
لپ‌تاپ جدید DELL همچنین به رم 16 گیگابایتی از نوعDDR3 SDRAM at 1866Mhz - 4 DIMMS، قابل ارتقا تا 32 گیگابایت مجهز بوده و ظرفیت هارددیسك آن نیز یك ترابایت است. تجهیز به كارت گرافیكNVIDIA Quadro K5000M با ظرفیت حافظه GDDR5 dedicated memory 4GB و همچنین Blu-ray Disc™ writer از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ فوق‌حرفه‌ای و تازه وارد است.تجهیز به شبكه وایرلس، بلوتوث Dell Wireless 380 Bluetooth® 4.0، دو پورت USB 3.0، یك پورت USB 2.0، Network connector RJ-45، كارتخوان با قابلیت پشتیبانی از فرمت‌های گوناگون، پورت‌های VGA، HDMI و... از سایر ویژگی‌های لپ‌تاپ مذكور است.
علاوه بر این M6700 به اسپیكر استریو و Microphone combo jack مجهز است. این لپ‌تاپ 52/3 كیلوگرمی به باتری cell (97Wh) Extended battery slice 9 مجهز است. قیمت در نظر گرفته شده برای این لپ‌تاپ در حدود یك هزار و 500 دلار است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار