رييس اداره فني و مهندسي اداره كل ورزش و جوانان خراسان رضوي گفت: زمين چمن شماره يك تختي با بودجه اي بالغ بر 4 ميليارد و 900 ميليون ريال از محل اعتبارات ملي ساخته شده است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، مسعود عوض زاده گفت: كل فضاي احداث اين زمين 7 هزار و 800 متر مربع مي باشد كه با بودجه اي بالغ بر 4 ميليارد و 900 ميليون ريال از محل اعتبارات ملي در ظرف مدت 3 ماه ساخته شد.

وي درخصوص مشخصات فني ساخت اين زمين ادامه داد: براي احداث چمن اين زمين ابتدا 40 سانتي متر از عمق خاك آن خاكبرداري شد تا بستر مناسبي براي ايجاد كانال هاي زه كشي ايجاد شود و به گونه اي طراحي شده است كه آبي كه در اين زمين جمع مي شود از طريق لوله هايي استاندارد كشيده و به بيرون زمين منتقل مي شود.

رييس اداره فني و مهندسي اداره كل ورزش و جوانان خراسان رضوی افزود: طبق قرارداد اولیه با سازنده زمین چمن شماره یک تختی شرکت مورد قرارداد متعهد بر انجام 3 سال گارانتي و 5 سال خدمات پس از فروش این زمین شده است.

وی از نصب دروازه های جدید برای این زمین در هفته آینده خبر داد و گفت: اين دروازه ها به دستور مديركل ورزش و جوانان استان با هزينه اي يكصد ميليون ريالي از محل منابع مالی استان خريداري شده است كه تا آخر هفته در صورت مهيا بودن شرايط آب و هوايي به مشهد خواهد رسيد.

عوض زاده افزود: از ويژگيهاي اين دوازه ها داشتن شرايط استاندارد فيفا به منظور برگزاري مسابقات بين المللي مي باشد./ع

 

برچسب ها: اعتبار ، آبیاری ، چمن ، ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.