دیپلم افتخار "برف روی کاج ها" تاییدی در جهت درستی انتخابم در ساخت این فیلم بود.

سید جمال ساداتیان کارگردان فیلم سینمایی "برف روی کاج ها" در خصوص ششمین جشن منتقدان سینمایی و دریافت تندیس دیپلم افتخار خود در این جشن به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: با مشکلاتی که بر سر فیلم سینمایی "برف روی کاج ها" و اکران آن پیش آمد من به عنوان کارگردان فیلم به درستی کارم شک کردم و همیشه این سوال در ذهنم بود که آیا قضاوت های صورت گرفته نسبت به فیلم درست است و من راه را اشتباه آمدم؟

وی افزود: با برگزاری ششمین جشن منتقدان سینمایی و اهدای دیپلم افتخار از سوی آنان، من  به این نتیجه رسيدم که فضای کاذبی که نسبت به این فیلم در جامعه شکل گرفته چقدر با واقعیت های موجود فاصله دارد.

وی در خصوص نظر مردم در سی امین جشنواره فیلم فجر و دریافت تندیس دیپلم افتخار از سوی منتقدان سینمایی اظهار داشت: مردم و منتقدان سینمایی هر دو بخشي از جامعه هستند و نظراتشان برای من بسیار ارزشمند است و بسیار خوشحالم که در ششمین جشن منتقدان سینمایی دیپلم افتخار را از سوی منتقدان و اصحاب هنرمند سینمای یاران دریافت کردم.

وی افزود: با دریافت این جایزه به طور حتم خط بطلانی بر روی قضاوت های نادرست دوستان کشیده خواهد شد و " برف روی کاج ها" به حق خود خواهد رسید.
ساداتیان در خصوص صحبت های صورت گرفته در خصوص نابودی سینما در این جشن تصریح کرد: تمام فیلم سازان نگران حال سینمای ایران هستند و هر شخصی بر حسب  توان خود برای پا بر جا ماندن آن تلاش می کند، مسئولان امر باید دست از لجاجت های خود بردارند و براي نظرات مردم جامعه احترام قائل شوند و بدانند مردم از فیلم های سفارشی و تحمیلی استقبال نمی کنند.

ساداتیان عنوان کرد: جشنواره فیلم فجر یک جشنواره ملی است که باید هر ساله به بهترین نحوه برگزار شود و نباید بی سلیقه گی ها باعث ضربه و آسیب به این جشنواره شود.

وی خاطر نشان کرد: بسیار خوشحالم که برپایی این جشنواره و اهدای جوایز منتقدان به فیلم نامه نویس و بازیگر زن این فیلم باعث شد تا بدانم قضاوت های حوزه هنری اشتباه بود و من مسیر را اشتباه نرفتم./ص

 

برچسب ها: ساداتیان ، سینما ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار