نبود سازو کار ثابت و ماندگار برای برگزاری جشنواره ها، این مراسم را دستخوش تغییر خواهد کرد.

"علیرضا سبط احمدی" کارگردان و تهیه کننده، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص تغییرات در جشنواره سی و یکم فیلم فجر گفت: تا زمانی که یک سازو کار ماندگار و ثابت برای جشنواره ها وجود نداشته باشد به طور طبیعی با ورود یک دبیر و مدیر جدید قوانین و سیاست ها کم و زیاد خواهد شد.
 
وی افزود: براساس صلاحدید و دستورات وارده هر دبیری قصد دارد با تمام توان جشنواره ای آبرومند برگزار کند به همین دلیل جشنواره دستخوش تغییراتی می شود.
 
وی ادامه داد: آینه سینمای ایران انعکاس تمام سینمای ایران برای تمام جهانیان است و باید این قدرت و با حفظ آبرو و کرامت حافظ سینمای انقلاب باشد.
 
وی در خصوص بخش خارج از مسابقه اظهار داشت: در طول یک سال دهها فیلم ساخته می شود و قرار نیست که همه آنها در بخش مسابقه شرکت کنندو باید یک بخش غیر رقابتی نیز وجود داشته باشد که در تمامی جشنواره ها نیز وجود دارد.
 
"سبط احمدی" در خصوص جشنواره سی و یکم عنوان کرد: امیدوارم جشنواره بین المللی فیلم فجر به عنوان مهم ترین رویداد فرهنگی به بهترین شکل برگزار شود.
 
وی در این باره تصریح کرد: در دنیای امروز با توجه به اینکه از تمام جوانب و کشورها تحت فشار هستیم برگزاری یک رویداد فرهنگی با شکوه به نشان دادن حقانیت ما در دنیای امروز کمک خواهد کرد و همچنین اینکه فرهنگ ما تحت فشارها و تحریم های بیرونی ثابت خواهد ماند.
 
"سبط احمدی" در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم "محمدرضا عباسیان" با قدرت تمام جشنواره ای بدور از تمام اختلافات سلیقه ای را برگزار کند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.