کاپیتان تیم ملی بسکتبال بعد از باخت فنی تیمش مقابل همیاری تاکید کرد: این بدترین روز داوری ایران بود که آبروی داوری بسکتبال را برد.

صمد نیکخواه بهرامی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تاکید کرد: به نظرم بازی با همیاری بدترین روز داوری ایران بود که آبروی داوری ها را برد. از امیر حسین صفرزاده به عنوان داور بین المللی انتظار نداشتم که تحت تاثیر چهار هزار تماشاگر قرار بگیرد.  
 
وی ادامه داد: این برد را به تیم زنجان و البته ساکت مدیر عامل فولاد ماهان تبریک می گویم که می خواستند جو فوتبالی را وارد بسکتبال کنند که موفق هم شدند. در روزهای اخیر هم مدام راجع به مربی تیم ما مصاحبه می کردند.
 
*ناظر بودم به اين قضاوت شک مي کردم
 
صمد اشاره کرد: خود ما هم چندان خوب بازی نکردیم اما در این شرایط نمی توان بسکتبال بازی کرد. به لارودی ناظر مسابقه هم گفتم که در مصاحبه هایم همیشه داوران را با شرف و با انصاف معرفی کرده ام اما هر شخص عاقلی به داوری ای که من دیدم، شک می کند. حالا به این فکر می کنم که برخی از داوران پاک نیستند البته بسیاری از آنها واقعا پاک هستند اما بعضی ها نه! من اگر ناظر دیدار با همیاری بودم به این قضاوت شک می کردم.  
 
نیکخواه تاکید کرد: ما 25 دقیقه مقابل همیاری بازی کردیم اما تمام خطاها را به سود آن طرف گرفتند یعنی بازیکنان زنجان خطا نمی کنند؟ بازیکن خارجی آنها روی من خطا کرده و بعد به سمتم می آید و با زدن چشمک می خندد دستم را زخمی کرده اند اما داور می گوید شاید این زخم برای دو حمله قبلي باشد. 
 
بازیکن مهرام با تایید صحبت های سرپرست ماهان اضافه مي کند: سرپرست فولاد ماهان می گوید داور خارجی به لیگ ایران بیاورید اتفاقا به نظر من هم این ایده خوبی است وقتی باشگاه چند میلیارد خرج می کند نباید به این شکل مسخره شده و آبرو و حیثیتش برود. 

*چقدر اعتراض نکنيم؟
 
ملی پوش مهرام می گوید: من به مسئولان مهرام هم گفتم از همین حالا تیم را از لیگ بیرون بکشید من هم بقیه قرار دادم را نمی خواهم وقتی نمی توان بسکتبال بازی کرد کاری از دستمان بر نمی آید. من را با مشت در زمین می زنند اما داور و ناظر بازی می گویند آرام باش، چیزی نگو، اعتراض نکن. سوال می کنم: چقدر؟  
 
وی ادامه می دهد: دیگر نمی خواهم در لیگ ایران بازی کنم. این داوری ها در لیگ ایران خنده دارند. داوران قزاقستانی که در آسیا مدام از بد بودن آنها می گوییم گاهی بهتر و با شرف تر هستند. وقتی تماشاگران داد می زند و فحاشی می کند. داور نباید ترسیده و سوتش را بخورد.
 
*مي روم،بقيه قراردادم را هم نمي خواهم
 
صمد تاکید می کند: به صمدزاده سرپرست تیم هم گفتم که تا این هفته از لیگ هر چه دریافت کرده ام به کنار باقی قرار دادم را هم نمی خواهم و دیگر در لیگ ایران بازی نمی کنم. بالاخره جایی برایم پیدا می شود که درآن بازی کنم./آق

برچسب ها: مهرام ، همیاری ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار