ساخت دانشگاه تخصصی مهدویت با اعتباری بالغ بر150 میلیارد ریال در شیراز آغاز شد .

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس قائم مقام بنیاد مهدی موعود (عج) فارس گفت : دانشگاه تخصصی مهدویت در زمینی به مساحت 2300 مترمربع و زیربنای 17 هزار مترمربع تا 4 سال آینده ساخته می شود .

حجت الاسلام محمد حسین حدایق افزود: هزینه ساخت این دانشگاه از محل کمک های مالی خیران و 1000مهدی یاور تامین می شود.

وی همچنین از راه اندازی دانشگاه تخصصی مهدویت تا 4 سال آینده در شیراز خبر داد و گفت : در 6سال گذشته 18 هزار نفر در دوره های تخصصی مهدویت آموزش دیده اند.

نماینده گروه مهندسی ساختمان دانشگاه مهدویت هم گفت: طراحی این ساختمان به پایان رسیده و مراحل گود برداری و پی ریزی این ساختمان آغاز شده است.

معین افزود: گروه مهندسی و طراحی این ساختمان از مهندسان نظام مهندسی فارس است که همه خدمات فنی و مهندسی به ارزش 800 میلیون تومان را رایگان انجام می دهند.

وی ادامه داد: این ساختمان در 11 طبقه و دو طبقه زیرزمین ساخته شده و مهدیه آن گنجایش 2000 نفر را دارست و سالن 700 نفری آمفی تئاتر ، خوابگاه دانشجویی 210 دانشجو و کلاس درس برای استفاده همزمان 260 دانشجو پیش بینی شده است.

مهدی یاوران با کمک های مالی و تخصصی خود بنیاد مهدی موعود عج را که نهادی مردمی است یاری می کنند و آیت الله العظمی مکارم شیرازی هم از مهدی یاوران این بنیاد است./س

برچسب ها: ساخت ، دانشگاه ، مهدویت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.