رییس ستاد اقامه کشور بر لزوم استفاده از فن "خنده حكمت‌آموز" در مجامع آموزشی مهدوی تاكید کرد و گفت: كلاس‌های درس دین و مهدویت باید شاد باشد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، عصر روز گذشته در همایش بزرگ دانشجویان "مهدی‌یاور" که در مهدیه مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با اشاره به اهمیت فعالیت های مهدویت در جامعه، اظهارداشت: هر كسی كه در راه ترویج مهدویت قدم بردارد، مطمئنا به خواست و دعوت امام زمان(عج) است و كسی كه از این حوزه خارج شود از عنایات حضرت(عج) محروم شده است.
 
وی، گام نهادن در عرصه ترویج مهدویت را دشوار دانسته و ادامه داد: مسیر مهدویت راهی پرخیر و بركت است و هر كسی نمی تواند در این راه موفق باشد.
 
رییس ستاد اقامه نماز کشور اضافه کرد: هیچ كس نباید خود را از مسیر علم آموزی به ویژه مباحث مهدویت دور کند، بلکه همه باید تا پایان عمر برای دانستن علوم و معارف دین و مهدویت مجاهدت كنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین قرائتی به شیوه های مناسب آموزش مبانی مهدویت اشاره كرد و گفت: مربیان مهدویت برای تضمین موفقیت آموزشی باید به اصول و راهكارهایی توجه كنند و در این مسیر از شگردهای آموزشی تاثیر گذار در نسل امروز بهره مند ببرند.
 
* لزوم استفاده از فن خنده حكمت آموز در مجامع آموزشی مهدوی
 
 وی بر لزوم استفاده از فن "خنده حكمت‌آموز" در مجامع آموزشی مهدوی تاكید کرد و ابراز داشت: كلاس های درس دین و مهدویت باید شاد باشد.

وی در ادامه به اسلام شناسی تاکید کرد و بیان کرد: باید دانشجویان تفکر دینی و اسلامی را ترویج دهند و دراین بین زبان خوش و محبت بهترین سلاح در جذب جوانان است.
 
مفسر قرآن کریم در پایان با تاكید بر لزوم مطالعه تفاسیر مختلف از سوی مربیان مهدوی و مذهبی، یادآور شد: قرآن كتاب خالق برای هدایت مخلوقات است و همه مردم باید با آن انس بگیرند.

منبع: حوزه نيوز

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار