پلیس انگلیس اعلام کرد، یک مجری و گوینده باسابقه و قدیمی بی‌بی‌سی به چهارده مورد تجاوز و آزار و اذیت جنسی به دختران کم‌سن‌وسال متهم شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، رویترز نوشت: افشای رسوایی جنسی "استیوارت هال" مجری و گوینده باسابقه انگلیسی، به نگرانی‌ها نسبت به اقدامات غیراخلاقی و تجاوز جنسی از سوی کارکنان شبکه بی‌بی‌سی در دهه‌های گذشته، دامن زده است.

بر اساس این گزارش، "استیوارت هال" 83ساله که از مجریان و گویندگان باسابقه و مشهور در دهه‌های 1970 و 1980 میلادی به‌شمار می‌رود، به‌اتهام تجاوز جنسی به دختران کم‌سن‌وسال، مورد بازجویی قرار گرفته است.

این گزارش افزود، بازجویی از این مجری و گوینده شبکه بی‌بی‌سی در حالی است که سال گذشته نیز "جیمی ساویل"، دیگر مجری شبکه بی‌بی‌سی به‌اتهام تجاوز جنسی به کودکان، مورد محاکمه قرار گرفت.

"هال" که هنوز در رادیو بی‌بی‌سی فعالیت می‌کند، در ماه دسامبر نیز به سه مورد تجاوز به عنف متهم شده بود ولی وی همه این اتهامات را رد کرده است. وی تا قبل از زمان دادگاه بدوی در هفتم فوریه که قرار است در "پرستون" در شمال غرب انگلیس برگزار شود، آزاد شده است.

هال متهم به تجاوز به یک زن 22ساله در سال 1976 میلادی نیز شده است. وی در طی سال‌های 1967 تا 1986 میلادی به تجاوز به ده دختر بین نه تا شانزده سال، متهم شده است. شبکه بی‌بی‌سی هنوز در خصوص اتهامات "هال"، موضع‌گیری نکرده است.

منبع: تسنیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار