فرماندار بوکان گفت: همزمان با دهه فجر 25 طرح عمرانی و خدماتی در بوکان به بهره‌برداری می‌رسد.

حسن عباسی در گفت‌و‌گو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: این طرح‌ها با اعتبار 320 هزار و 974 میلیون ریال آماده بهره‌برداری در دهه فجر انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: از جمله مهم‌ترین طرح‌های آماده بهره‌برداری در دهه فجر می‌توان به 184 واحد مسکن مهر اشاره کرد که با اعتبار 170 میلیارد ریال افتتاح می‌شوند.

فرماندار بوکان با اشاره به احداث سد خراسانه در این شهرستان عنوان کرد: این سد با اعتبار 70 میلیارد ریال دارای 98 درصد پیشرفت فیزیکی بوده و تا دهه فجر تمام اقدامات آن به اتمام می‌رسد تا شاهد بهره‌برداری کامل از آن باشیم.

وی افتتاح واحدهای مسکن مددجویی، پروژه انتقال آب مسکن مهر، سالن ورزشی مدرسه استقلال، مدرسه 12 کلاسه اندیشه و مدرسه 2 کلاسه گندمان را از دیگر طرح‌های مورد بهره‌برداری در دهه فجر دانست و افزود: در این ایام همچنین یک طرح ساختمان دهیاری و یک باب خانه بهداشت روستایی نیز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

عباسی همچنین از گازرسانی به روستاهای این شهرستان خبر داد و بیان کرد: این طرح در برخی روستاهای شهرستان به اتمام رسیده و به زودی شاهد بهره‌برداری از آن‌ها خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: بخش صنعتی و خدماتی این شهرستان نیز با اعتبار 21 هزار و 650 میلیون ریال در این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که شامل طرح‌های نظیر تولید مرغ مادر، تولید برنج، سایت‌های گلخانه‌ای و طرح‌های اشتغالزایی به تعداد 42 نفر می‌باشد و با همکاری صندوق قرض‌الحسنه مهر امام رضا (ع) افتتاح می‌شود./س

برچسب ها: دهه فجر ، بوکان ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.