با فشار سه کشور روسیه، چین، و پاکستان سازمان ملل متحد تصمیم گرفته تا تحقیقاتی در رابطه با چگونگی حملات هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا، انگلیس، و رژیم صهیونیستی در منطقه خاورمیانه را آغاز کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الرساله نت، سازمان ملل متحد قصد دارد در رابطه با ترورهایی که توسط هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی انجام می دهند تحقیقاتی را آغاز کند، اما در همین ابتدای کار رژیم صهیونیستی باز هم قوانین بین الملل را زیر پا گذارده و از همکاری با سازمان امتناع کرده است.

روزنامه اسرائیلی "هاآرتص" نیز با تایید این خبر و تاکید بر امتناع رژیم صهیونیستی از همکاری با سازمان ملل متحد افزود: ریاست گروه تحقیقاتی بر عهده وکیل انگلیسی یعنی "بن امرسون" خواهد بود که در حال حاضر وی مسئول در شورای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد واقع در ژنو، مسئول رسیدگی به پرونده های مبارزه با تروریسم است.

گفتنی است، اتخاذ یک چنین تصمیمی در پی فشارهای روسیه، چین، و پاکستان صورت گرفته است. این کشورهای از سازمان ملل متحد خواسته اند تا با تحقیق در مورد نحوه حملات هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا، انگلیس، و رژیم صهیونیستی در کشورهایی همپون افغانستان، پاکستان، صومالی، نوار غزه و... و با استناد به اظهارات شاهدان عینی بررسی شود که آیا این حملات برای مبارزه با تروریسم و تروریست است یا در راستای آن انجام می شود.

برچسب ها: ترور ، آمریکا ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار