عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مقام معظم رهبری برای انتخابات سال 92 نظر به فرد خاصی ندارد که به کسی توصیه برای حضور یا عدم حضور داشته باشد.

حجت‌الاسلام محمود علوی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، پیرامون ادعای برخی از کاندیداهای احتمالی مبنی بر توصیه مقام معظم رهبری به آنها جهت حضور در انتخابات گفت:‌هزینه کردن از مقام معظم رهبری برای حضور در انتخابات صحیح نیست، چرا که ایشان بارها بیان داشتند که نظر به فرد خاصی ندارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: افرادي که چنين ادعايي را بيان مي‌کنند ، با دروغ‌‌ پردازی و هزینه کردن غیرواقعی از شأن و شخصیت مقام معظم رهبری به دنبال زمینه‌سازی برای حضور در انتخابات است.


وی در ارتباط با برخورد مردم با کاندیداهایی که ادعاي حضوردر عرصه انتخابات با توصیه رهبری دارند، بیان کرد: مردم باید با هوشمندی خود  با اینگونه افراد که عنوان می‌کنند مورد تایید رهبری‌اند برخورد کرده و به آنها رای ندهند.


حجت‌الاسلام علوی با اشاره به فرمایش رهبری تصریح کرد: مقام معظم رهبری عنوان کرده‌اند که "احساس تکلیف شرعی نمی‌‌کنم که به کسی بگویم بیاید یا نیاید و هر کس که احساس و توانایی خدمت دارد وارد عرصه شده و توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت شود،‌اما من به هیچ کس توصیه‌ای نمی‌کنم".


عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: اگر ادعای دروغین برخی برای ورود به عرصه انتخابات مبنی بر اینکه مورد تایید رهبری هستند از سوی مردم مورد قبول واقع نشود،‌کاندیداها و حامیان‌شان مجبور به بیان قابلیت‌های خود  به جای سوء استفاده  از جایگاه و منزلت رهبری مي‌شوند.  

انتهاي پيام/

برچسب ها: علوی ، رهبری ، تکلیف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار