مشكلات كارگردانان در صورت ارائه‌ي چارت مشخص از سوي سازمان سينمايي در زمينه‌ي پروانه ساخت و يا حضور در جشنواره حل مي‌شود.

سعيد سعدي، تهيه كننده، در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص كيفيت برگزاري جشنواره‌ي سي و يكم فيلم فجر گفت: طبق روال هر سال فيلم هايي در جشنواره توليد و عرضه مي‌شوند تا از بازخورد مخاطبان كاسته نشود.
وي در ادامه در خصوص هيأت داوران جشنواره فيلم فجر نيز افزود: در خصوص داوري معيارها و سلايق آنها براي همگان محترم است كه در كنار تخصص نگاهي هم به سليقه داشته باشند.
سعدي در ادامه عنوان كرد: اهداف سياست هاي سازمان سينمايي بايد براي توليد فيلم ها و مواجه نشدن فيلمسازان با مشكل مشخص شود تا با تعريف معين از سينما كارگردانان چارچوب فيلمسازي خود را به درستي تعيين كنند.
وي در خصوص حذف برخي از فيلم ها به دليل حاشيه هاي محتوايي، اظهار داشت: براي كمك به فرهنگ سينمايي با تعيين كردن چارچوب مشخص مسير را براي فيلم سازي كارگردانان هموار كنند تا در زمان پروانه ساخت و يا حضور در جشنواره مشكلي نداشته باشند.
سعدي در پايان در خصوص فيلم "سيزده" خاطرنشان كرد: اين فيلم به كارگرداني هومن سيدي در مراحل پاياني صداگذاري است و تا چند روز آينده آماده نمايش مي شود./ي2
برچسب ها: سعدی ، جشنواره ، فیلم فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.