بیستمین همایش ملی بلورشناسی و کانی شناسی ایران صبح امروز(چهارشنبه) به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز آغاز به کار کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛ ایجاد ارتباط بین پژوهشگران، دانشگاهیان و متخصصان صنایع مرتبط، آشنایی هرچه بیشتر محققان و علاقمندان با آخرین دستاوردهای علمی بلورشناسی و کانی شناسی، گسترش همکاری و تبادل نظر بین مراکز تحقیقاتی، دانشگاهی و صنعتی را از جمله اهداف بیستمین همایش بلورشناسی و کانی شناسی عنوان شده است.
همایش بلورشناسی و کانی شناسی هر ساله برگزار می شود و دانشگاه شهید چمران میزبانی دوازدهمین دوره(در سال 1383) و بیستمین دوره این همایش را عهده دار است.

تعداد کل مقالات رسیده حدود 222 مورد عنوان شده است و پس از ارزیابی و داوری مقالات، 198 مقاله در سه مجموعه زمین شناسی، فیزیک و شیمی، برای ارائه به صورت شفاهی و پوستری پذیرش شد.

گروهی 25 نفره از اساتید و صاحبنظران سراسر کشور کار ارزیابی و داوری مقالات رسیده را به عهده داشتند که در گزارش خود، سطح مقالات رسیده به بیستمین همایش بلورشناسی و کانی شناسی را خوب ارزیابی کردند.

همایش بلورشناسی یک همایش بین رشته ای است که گروه های مهندسی، علوم و کشاورزی در این همایش مقالات خود را ارائه کرده اند. محققان، صاحبنظران و اندیشمندان از 45 دانشگاه و مرکز پژوهشی و تحقیقاتی از سراسر کشور در مدت برپایی همایش به بحث و تبادل نظر می پردازند./ب


برچسب ها: همایش ، بلور ، کانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.