"میمومانیا" با توجه به گویایی نام آن عشق و علاقه به پانتومیم را معنا می کند.

آرا هاروتونیان کارگردان اثر نمایشی میمومانیا که از کشور ارمنستان در جشنواره سی و یکم تئاتر فجر شرکت کرده در خصوص این نمایش که در دومین و سومین روز جشنواره اجرا شد و نحوه حضورشان در جشنواره امسال به خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: من در جریان جشنواره تئاتر فجر نبودم و برای شرکت در این فستیوال دعوت نامه ای دریافت کردم و روابط برای شرکت و حضور در جشنواره سی و یکم برقرار شد.
وی افزود: بابت شرکت در جشنواره فجر و آشنایی با آن خیلی خوشحالم زیرا در طول اجرای 2 روزه ما با مخاطبان گرم ایرانی روبرو شدیم و استقبال بسیار خوبی از نمایش ما شد.
هاروتونیان تصریح کرد: نام "میمومانیا" خود گویای معنای این اجرا و نمایش است این نام به معنی عشق به پانتومیم است و سه سال سابقه اجرا در مکانهای مختلف را دارد.
وی ادامه داد: ما در کشورهای زیادی برای اجرای نمایش حضور پیدا کردیم در ایران با محدودیت هایی روبرو شدیم که من به آن ها احترام می‌گذارم و خوشحالم که مردم ایران هم به این قانون احترام میگذارند.
این کارگردان بیان داشت: می‌گویند هنر هیچ محدویتی ندارد اما من موافق نیستم و به نظرم هر ملتی در هر حال محدودیت های دارد و من به شخصه آن ها را رعایت می کنم.
وی اضافه کرد: بیشتر آثاری که اجرا می‌کنم نوعی تم و زمینه انسانی دارند و در رابطه با احساسات و عواطف انسانی هستند اما در این نمایش سعی کردم به جنبه های بسیار شاد و همچنین غمگین زندگی بپردازم./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار