وزارت خارجه سوريه در نامه اي به سازمان ملل از جنايتهاي ديگر جبهه النصره پرده برداشت .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران تلویزیون سوریه لحظاتی پیش در خبرهای فوری اعلام کرد: وزارت امور خارجه سوریه در دو نامه جداگانه به رئیس شورای امنیت و دبیرکل سازمان ملل متحد اعلام کرد عناصر تروریستی گروه موسوم به «جبهه النصره» در حلب مرتکب جنایت دیگری شدند.

وزارت امور خارجه سوریه در این نامه ها اعلام کرده است تروریستها افرادی را که به گروگان گرفته اند به طور جمعی اعدام کرده اند اجساد آنها را در رودخانه قویق انداخته اند.

 وزارت امور خارجه سوریه اعلام کرد: شواهد و حقایق موجود نشان می دهد که اجساد قربانیان در همان ساحلی به بیرون کشیده شده است که تروریستها در آن منطقه فعالیت داشته اند. شماری از ساکنان این منطقه برخی از اجساد نزدیکانشان را شناسایی و اعلام کردند تروریستها بارها با آنها تماس گرفته و برای آزادی عزیزانشان خواستار پرداخت باج از آنها شده اند.

وزارت امور خارجه سوریه افزوده است: سوریه وقوع این جنایت جدید و وحشتاک را به اطلاع شورای امنیت می رساند و بار دیگر از آن می خواهد به مسئولیتهایش عمل کند و عاملان چنین اقدامات تروریستی و حامیان آنها را که حمایتهای سیاسی و رسانه ای برای آنها فراهم می کنند محکوم کند.

وزارت امور خارجه سوریه افزود: اقدام برخی از اعضای شورای امنیت در جلوگیری از محکومیت این اقدامات تروریستی پوشش و حمایت سیاسی برای تروریستها فراهم می کند. این رویکرد برخی از اعضای شورای امنیت تروریستها را برای ارتکاب جنایتهای تروریستی دیگر تشویق می کند و در نتیجه این رویکردهای آنها در جهت مبارزه با تروریسم در جهان نیست.
برچسب ها: سوریه ، سازمان ملل ، جنایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار