آموزش طب اورژانس در اولویت آموزش دانشجویان رشته‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ارتش قرار دارد.

دکتر محمد حسین لشکری، فرمانده بهداشت و درمان ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم اختتامیه نخستین کنگره دانشجویی طب نظامی و مدیریت بهداشت و درمان نیروهای مسلح در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با اشاره به این که هدف از برگزاری این همایش تبادل نظر و ارائه مقالات و اختراعات دانشجویان پزشکی کل کشور است گفت: در این همایش دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی از 17 دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور شرکت کرده‌اند.  
 
وی در ادامه گفت: هدف از آموزش دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ارتش آموزش طب نظامی در کنار طب معمولی است.
 
در ادامه دکتر علیرضا خوشدل، رییس کنگره با بیان این که این کنگره دومین همایش سراسری دانشجویان ارتش در سراسر کشور است و اولین همایش ملی نظامی دانشجویان پزشکی کشور است گفت: در این همایش نوآوری‌ها، ابداعات و اختراعات طب نظامی ، بحران و طب اورژانس و همچنین اختراعات ثبت شده توسط دانشجویان پزشکی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور ارائه شده است.  
 
وی با تاکید بر اولویت طب اورژانس در آموزش دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ارتش گفت: با توجه به این که در شرایط بحران نیروهای مسلح و پزشکان نظامی اولین نیروهایی هستند که در صحنه حاضر می‌شوند 20 درصد از آموزش‌ها به حوزه طب اورژانس اختصاص دارد.  
 
در ادامه دکتر مهدی الله وردی دبیر علمی همایش گفت: ابداعات و نوآوری‌های مطرح شده در این همایش در قالب 26 سخنرانی 86پوستر و 16 اختراع ارائه شده است./ح
 

برچسب ها: پزشک ، ارتش ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار