"برايان دي پالما" كارگردان سرشناس آمريكائي در تازه ترين اظهارنظر خود با انتقاد از عملكرد سردمداران آمريكائي اظهار داشته كه مردم آمريكا از دولت آمريكا "نااميد" شده اند و دولتمردان آن كشور "لياقت" لازم براي زمامداري را ندارند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از راشا تودي، اين كارگردان و فيلمنامه نويس آمريكائي كه با فيلم هاي ترسناكش شناخته شده است در مصاحبه با شبكه خبري "راشا تودي" از دولتمردان آمريكائي انتقاد كرد.

وي در اين باره گفته است "من بر اين باورم كه سياست خارجي آمريكا در جهت غلطي قرار دارد. ما به هيچ وجه نبايستي دست به تجاوز نظامي عليه عراق مي زديم. ما همگي از سوي دولت مان دروغ شنيده ايم."

وي تاكيد كرد كه سياست خارجي آمريكا مبتني بر لشكركشي نظامي است و اينكه دولت آمريكا مسئول اصلي كشته شدگان داخلي و خارجي در اثر اين سياست تجاوز طلبانه است.

وي در اين باره افزوده است "چرا بايستي در تمامي دنيا لشكركشي كنيم؟ چرا به كشتار كودكان و افراد بيگناه دست مي زنيم. كلاسهاي درسي كشور ما بيش از پيش جوي پليسي به خود گرفته اند. اين ديوانه كننده است اما تجارت اسلحه در آمريكا بيشترين رونق را دارند. آنان دوست دارند كه اسلحه هاي بيشتري فروخته شوند."


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
تازه فهمیدی؟
آخرین اخبار