بهمن وکيلي مدير عامل بانک توسعه صادرات ايران گفت: اگر چه بانک مرکزي بخشي از منابع ريالي اين بانک را مسدود کرده است اما بانک توسعه صادرات ايران پيگير تأمين نيازهاي ريالي صادرکنندگان به منظور ايجاد تسهيلات براي صادرات است.

بهمن وکيلي مدير عامل بانک توسعه صادرات ايران با بيان اينکه در اين رابطه با صندوق توسعه ملي همکاري ويژه براي تأمين منابع ريالي صادر کنندگان در دستور کار است به خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: اگر چه بانک مرکزي بخشي از منابع ريالي اين بانک را مسدود کرده است اما بانک توسعه صادرات ايران پيگير تأمين نيازهاي ريالي  صادرکنندگان به منظور ايجاد تسهيلات براي صادرات است.

وکيلي افزود: در اين رابطه همانطور که مي دانيد بانک توسعه صادرات ايران يکي از پيشگامان امضاي قرارداد با صندوق توسعه ملي بود که اقدامات لازم را در راستاي همکاري بيشتر با صندوق توسعه ملي تاکنون به مرحله اجرا گذاشته ضمن آنکه پيگير استفاده از تسهيلات ريالي اين صندوق براي رفع مشکلات ريالي صادرکنندگان هستيم.

وي ادامه داد: در بحث مبارزه با جرم پولشويي اين بانک با تشکيل اداره مبارزه با جرم پولشويي اقدامات مؤثري را به مرحله اجرا گذاشته و در حال حاضر مورد مشکوک خاصي در اين بانک پيدا نشده است./عب

برچسب ها: صادرات ، منابع ، ریالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار