آثار ارسالی جشنواره کتاب سال کانون ادبی زمستان وجایزه شاعران پارسی زبان با حضور محمدعلی بهمنی ،یوسفعلی میرشکاک و عبدالجبار کاکایی مورد بررسی قرار می گیرند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی کانون ، سجاد عزیزی ارام دبیر جشنواره کتاب سال با اعلام این خبر افزود:با توجه به فعالیت 6 ساله این کانون ادبی و انتشار کتاب های متعددی در حوزه شعر و ادب بناست این جشنواره با هدف تجلیل ازصاحبان برترین کتب منتشر شده برگزار گردد.
وی ادامه داد: کتاب های ارسالی می بایست در سال 1390 یا 1391 به چاپ اول رسیده باشد و ارسال در تمامی قالب ها شعر( کلاسیک ، سپید ، ترانه ، طنز) بلامانع است.
عزیزی ارام با اشاره به مهلت ارسال کتاب ها تا تاریخ 30 بهمن ماه افزود: ارسال 3 جلد از کتاب مورد نظر به دبیرخانه جشنواره برای بررسی بین داروران ضروی است.
وی  با بیان اینکه داوری در دو بخش میانی و نهایی برگزار می شود افزود:مصطفی محدثی خراسانی، بهروز یاسمی، حمیدرضا شکارسری، عبدالرحیم سعیدی راد و سیدعباس سجادی  از داوران بخش میانی هستند که پس از بررسی کتب دریافت شده از سوی انان، در بخش نهایی توسط محمدعلی بهمنی ،یوسفعلی میرشکاک و عبدالجبار کاکایی برگزیده می شوند.
دبیر کانون زمستان از جوائز نفیس ویژه" کتاب سال" خبر داد و یادآور شد: چاپ مجموعه های جدید نفرات اول تا سوم با هزینه جشنواره و اهدای جوایز نقدی و غیر نقدی به نفرات چهارم تا دوازدهم و  ارزیابی و بررسی دوازده کتاب برتر جشنواره در سال 92 در کانون ادبی زمستان  از دیگر هدایای این جشنوار ه است.
شاعران گرامی می توانند کتاب های خود را به نشانی تهران ، میدان فاطمی ، خیابان شهید گمنام ابتدای بزرگراه کردستان ، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی طبقه سوم  ، اداره کل فرهنگی کانون ادبی زمستان ارسال نمایند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار