توهين به يکديگر براي اثبات بزرگي خود علاوه بر بازخورد منفي تنها به جو سازي ها دامن مي زند.

سعيد شرفي کيا، تهيه کننده فيلم "آقاي الف" در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص يادداشت "اميرحسين علم الهدي"  و پاسخ به اهانت هاي "ماني حيقيقي" و "مسعود فراستي"  گفت: توهين و کوبيدن يکديگر وسيله اي شده براي اينکه خودمون  را نسبت به ديگران برتر و بزرگ تر نشان دهيم در صورتي که اين کار تنها خودمون را زير سوال برديم .
وي ادامه داد: با توجه به نبود فيلم هاي اجتماعي، جشنواره امسال حاشيه اي نداشته است و انتخاب ماني حقيقي و مسعود فراستي به عنوان داوران بخش نگاه نو بهانه اي شده تا حاشيه ي امسال را اينگونه رقم بزنند.
شرفي کيا عنوان کرد: فراستي در نقد هايش هيچ موقع فيلم ها را فيلم نمي‌داند و به طور کل نگاه نقادانه نسبت به هرچيز دارد و بايد اين انتقادات محترمانه صورت گيرد چون  توهين و انتقادات به جوسازي سينما را دامن مي زند.   
وي تاکيد کرد: توهين و انتقادات بازخورد بين المللي خواهد داشت و وقتي که ما چنين رفتاري را با هم داريم چه توقعي از آنها خواهيم داشت و اين اتفاق براي سينما ايران خوب نيست.
شرفي کيا خاطر نشان کرد : براي سينما ايرا ن توهين و انتقادات در عرصه بين الملل مناسب نيست و بازخورد منفي براي سينما خواهد داشت./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.