ساخت فيلم مذهبي به سفارش دولت به جهت بي توجهي به سلايق عمومي ، توان جذب مخاطب را از فيلم مي زدايد.

محمدرضا شفيعي، تهيه کننده "سر به مهر" در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران درباره نحوه برگزاري جشنواره بين المللي فيلم فجر گفت: نظم برگزاري نسبت به سال گذشته بهتر بوده است، حتي نگراني پيشاپيشي درباره سيستم پخش ديجيتالي فيلم ها وجود داشت که البته با اجرايي شدن آن شاهد بهبود کيفي شيوه نمايش در برج ميلاد بوده ايم.



وي با اشاره به نبود موضوعات اجتماعي ادامه داد: تا زمان ديدئن اثار نمي توان از پيش قضاوتي درباره راي هيات انتخاب داشت اما تنها فيلمي که در جشنواره حضور نداشت و تا حدودي در حقش جفا شد فيلم «زندگي مشترک آقاي محمودي و بانو» است و اينگونه در نظر مي آيد که سلايق هيئت انتخاب در کانالي متفاوت از سليقه منتقدان و جامعه شکل گرفته است.


شفيعي درباره فيلم«سر به مهر» گفت: نکته مهم اين فيلم توجهش به مسايل مذهبي و اجتماعي است که به دغدغه هاي عمومي توجه داشته و از اينرو احتمال بازخورد مثبت جامعه براي اين فيلم وجود دارد.



وي افزود: آثار مذهبي ما عموما به سفارش دولت ساخته مي شوند و از اينرو اغلب آنها در جذب مخاطب با مشکل روبرو مي شود چرا که سليقه عمومي در آنها لحاظ نشده است؛ اما ساخته مقدم دوست فيلمي مذهبي و اجتماعي است که همسو با سليقه عمومي است.
وي در پاسخ به ابهام طرح شده درخصوص امکان بروز حاشيه براي فيلم سر به مهر با توجه به مسايل پيش آمده براي فيلم قبلي اش تهيه کننده، گفت: رسانه ها در شکل گيري حاشيه ها براي فيلم "زندگي خصوصي آقا و خانم ميم " نقش داشتند و دور از انتظار است که اتفاقات سال پيش براي "سر به مهر" به وجود آيد.     
برچسب ها: جشنواره ، فیلم فجر ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار