استاندار اردبیل گفت: در حالی که بدخواهان ‌احساس می‌کنند ملت ایران به خاطر تحریم‌ها‌ دست از حمایت جمهوری اسلامی ایران برداشته‌اند در 22 بهمن امسال با حضور‌ی دندان‌شکن به شیطنت‌های چند ماه اخیر آنها پاسخ خواهند داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ اکبر نیکزاد افزود: صلابتی که امروز جمهوری اسلامی ایران به واسطه پشتیبانی ملت و روحیه ولایتمداری آحاد جامعه از آن برخوردار است، صلابتی شکننده و یا مقطعی نیست بلکه اقتداری جاودانه است که روز به روز ذلت و خواری را برای اهریمنان و صلح و آرامش و امنیت را برای دوستان فراهم می‌آورد.

وی گفت:‌ در حالی که بدخواهان این مردم و نظام احساس می‌کنند ملت به خاطر تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی دست از حمایت جمهوری اسلامی ایران برداشتند در 22 بهمن امسال شاهد می‌باشند که حضور آحاد مردم پاسخی دندان‌شکن به شیطنت‌های چند ماه اخیر آنها است و این حضور و ندای حمایت از جمهوری اسلامی ایران همچون تیری زهرآلود است که بر قلب دشمنان اثر می‌کند.

نیکزاد با بیان این مطلب که آزموده را آزمودن خطا است، خاطر نشان کرد: ملت ایران در سنگرهای مختلف و در سه دهه گذشته آزمون‌ها و گردنه‌های بسیار سهمناکی را پشت سر گذاشته اما ذره‌ای از اهداف 57 عدول نکرده است که قطعاً این بار نیز از سنگر صلابت و مجاهدت خود عقب‌نشینی نمی‌کند.

وی با مقایسه پیشرفت‌های نظامی ایران و صلابت نیروهای مسلح به برکت جمهوری اسلامی ایران افزود: قبل از انقلاب نیروهای مسلح ما هیچ اقتدار و عظمتی از خود نداشتند و در این حوزه کشورمان وابسته به مستشاران نظامی بود که هر روز برای این ملت و به نفع خودشان تصمیم‌گیری می‌کردند.

استاندار اردبیل همچنین گفت: ما بعد از پیروزی انقلاب متوجه شدیم که چقدر در ذلت و وابستگی محض بودیم به طوری که حتی توان تولید سیم خاردار را نداشتیم و در جنگ هشت ساله نیز در نهایت محرومیت میدان را به نفع خود تمام کردیم.

نیکزاد در ادامه افزود: آمریکا و همپیمانان این کشور در حال حاضر در مقابله با نیروهای نظامی و آماده این سرزمین عاجز و ناتوان ماندند چرا که هر مأموریتی که به نیروهای مسلح ما سپرده شود قطعاً آن را به نحوه شایسته انجام داده و خود استکبار را متحیر می‌گذارند./س

برچسب ها: اردبیل ، پاسخ ، دندان ، شکن ، ملت ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.