مدیر اداره سلامت حوزه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 از برگزاری ویژه برنامه های سلامت به مناسبت دهه فجر خبر داد.

اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: اداره سلامت منطقه به مناسبت دهه فجر با هدف ارج نهادن به ارزش های والای انقلاب اسلامی و تکریم این ایام اقدام به برگزاری برنامه هایی در قالب کارگاه های آموزش، غربالگری قندخون و فشارخون،‌برپایی ایستگاه سلامت، جشنواره غذا، نمایش و مسابقه می نماید.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه های این دهه برگزاری مسابقه سی و سه بهار و سی و سه دستاورد پزشکی به صورت مقاله نویسی است که توسط خانه سلامت محله ایرانشهر برگزار می شود.

اسماعیلی اظهار داشت: این مسابقه با هدف آشنا کردن شهروندان با توانمندی های ایرانیان در سی و سه سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در زمینه پزشکی است.

وی در ادامه با اشاره به دیگر برنامه های در نظر گرفته شده بیان کرد: خانه محله بهجت آباد با هدف سطح سلامت کارمندان ایستگاه اهدای خون و ایستگاه سلامت شامل معاینه پزشکی، مشاوره روانشناسی، ایستگاه بازیافت و گل و گیاه در سازمان فنی و مهندسی شهرداری تهران برپا می شود.

اسماعیلی عنوان داشت: کارگاه های آموزشی تحت عناوین نقش انقلاب در سلامت روان، نقش اتحاد و همدلی مردم در پیروزی انقلاب اسلامی، اجرا نمایش، چکاب پزشکی، توزیع بروشور از دیگر برنامه های این اداره در سطح خانه های سلامت منطقه در این ایام خواهد بود.

اسماعیلی خاطر نشان کرد: غرفه سلامت در ایستگاه اجتماعی و فرهنگی در 22 بهمن برپا می شود که در این غرفه مشاوره بهداشت، روانشناسی و غربالگری قندخون انجام می شود./ل

برچسب ها: بازیافت ، سلامت ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار