ملت ایران در 22 بهمن فریاد استکبارستیزی سر می دهند.

رئیس شورای عالی استانها در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران با تاکید بر ضرورت حفظ اتحاد مسئولان گفت : پیام دوم راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان دادن اتحاد و وحدت مثال زدنی ملت در مسیر آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی و رهبری و تجدید میثاق با امام راحل است.

چمران افزود : قطعا مردم برنده اصلی حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن امسال هستند و نشان خواهند داد که ما منسجم و متحد هستیم.

به گفته وی : مسئولان نظام از هم اکنون از ملت همیشه آگاه و هوشیار ایران اسلامی که در شرایط حساس کشور در صحنه هستند، یاد بگیرند مانند آنها منسجم و متحد باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه پیام 22 بهمن پیام روشن و صریحی به همه بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی است، گفت : حمایت پرشور ملت آگاه ایران در روز راهپیمایی و جشن انقلاب در 22 بهمن امسال به تحریم کنندگان نشان خواهد داد که با وجود تحریم های نابرابر آنان از مواضع انقلاب و رهبری جدا نخواهد شد.

چمران افزود : حضور ملت ایران در راهپیمایی فردا با تشدید تر شدن تحریم های فلج کننده به قول آمریکایی ها و همفکران آنان سبب جدایی ملت از مواضع انقلاب و رهبری نمی شود.

رئیس شورای عالی استانها گفت : ملت هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی هیچگاه با زور و تحریم و فشارهای اقتصادی سست نخواهند شد و در 22 بهمن و راهپیمایی تاریخی این روز متحد و یکصدا خواهند بود و فریاد مرگ بر استکبار را از جان سر خواهند داد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.