دشمن با حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن با رسیدن به بی نتیجه ماندن تحریم ها با عقب نشینی در رفتار خود تجدید نظر می‌کند.

سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: امروز کشور در شرایط خاص با توجه به صورت گرفتن تحریم‌های گسترده علیه ایران قرار گرفته است و طبق گفته خود غربی‌ها این تحریم‌ها برای ایجاد نارضایتی و گسست میان مردم و نظام صورت می‌پذیرد مردم ایران برای پاسخ دادن به این تحریم‌ها در صحنه حاضر خواهند شد.




وی ادامه داد: ملت ایران باید مثل گذشته با حضور در این راهپیمایی همبستگی و انسجام خود را نشان دهند تا دشمنان متوجه این موضوع شوند که این نظام از آن خود مردم است و این تهدیدها هیچ تاثیری بر اراده مردم نخواهد گذاشت.

وزیر ارشاد عنوان کرد: مردم با حضور خود ثابت می‌کنند که این تحریم‌ها و تهدیدها نتیجه ای نخواهد داشت و به ناچار باید با پذیرش واقعیت نظام اسلامی دست از تصمیمات خود بردارند.

حسینی اظهار داشت: حضور مردم امسال به ویژه به خاطر قرار گیری در آستانه انتخابات معنا و مفهوم دیگری می‌یابد و بیانگر آن است که مردم با نشاط در صحنه‌های مختلف سیاسی حضور همیشگی خواهند داشت و آثار و برکات فراوانی با توجه به بازتاب جهانی گسترده این راهپیمایی نصیب ملت ایران می‌شود.

وی افزود: صدها خبرنگار حضور ملت ایران را به تمامی دنیا مخابره خواهند کرد لذا مردم همه با بصیرت و هوشیاری مثل سال‌های گذشته حضور پیدا می‌کنند و این حضور پیام روشنی را برای مسئولان کشور خواهد داشت و مسئولان باید برای ملت رشید ایران تمام تلاش خود را برای خدمت بکنند زیرا سزاوار خوبی‌ها و نیکی‌ها هستند.

وزیر ارشاد عنوان کرد: مردم در 22 بهمن پیوند ناگسستني خود را با رهبری به نمایش خواهند گذاشت و بار دیگر عزت، عظمت، همدلی و همراهی مردم دشمنان را وادار خواهد کرد که در رفتار خود با ما تجدید نظر کنند زیرا تحریم و تهدیدهایشان در مقابل عزم و اراده ملت ایران بی‌نتیجه می‌ماند و به پیش کشیدن این بحث مذاکره در واقع اعتراف به همین موضوع است.

حسینی بیان کرد: مردم ایران هرگاه برای نظام و کشور احساس خطر کردند، جدی‌تر در صحنه حاضر شدند و در مقابل تهدید، رعب و وحشت عقب نشینی نکردند مردم به طور قطع گلایه‌هایی از نظام دارند اما همانند سال‌های قبل پرشور حاضر خواهند شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.