سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران اعتقاد دارد از فادی الخطیب در آسیا حمایت ویژه ای می شود و اگر قرار بر این برخوردهاست باید با ستاره های ایران هم به همین شکل در زمین برخورد شود.

مهمد بچیروویچ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد بازی نهایی غرب آسیا توضیح داد: همانطوری که انتظار داشتیم بازی سختی مقابل لبنان پشت سر گذاشتیم. لبنانی ها با توجه به قهرمانی قبلی فشاری را روی خود حس نمی کردند و برعکس آنها، تیم ما فشار زیادی را برای این عنوان حس می کرد. در طول بازی فراز و نشیب زیادی داشتیم اما سزاوار این برد بودیم چون در بیشتر دقایق از حریف بالتر بودیم و در جریان کار تا 14 امتیاز هم از آنها بالاتر رفتیم.

وی ادامه داد: من از داوران راضی نیستم و اعتقاد دارم از فادی الخطیب در سطح آسیا بیش از حد حمایت می شود. فادی واقعا نمی تواند از داوران ناراضی باشد چون در طرف مقابل این اتفاق برای صمد و بازیکنان دیگر نمی افتد. اگر حواس آنها به فادی هست باید برای بازیکنی مثل صمد هم همین اتفاق بیافتد.

سرمربی ایران اضافه کرد: بسیار خوشحالم که این تورنمنت را بردیم اما بیشتر از همه برای تماشاگران خوشحالم و از حضورشان متشکرم. ما تلاش اصلی خود را برای قهرمانی جام ملتهای آسیا در سال آینده به کار می گیریم. من هم یک فرد برنده ام که هدف شخصی خودم گرفتن سومین مدال طلا برای ایران است و تمام انرژی مثبت خود را هم به بازیکنان انتقال می دهم.

بچیروویچ تاکید کرد: مسابقات غرب آسیا برای ما بهترین فرصت برای آماده سازی بود اما مهمترین هدف ما تنها جام ملتهای آسیا است. تا آن زمان به احتمال زیاد حامد حدادی را هم در اختیار خواهیم داشت.

وی دلیل کشیدن بازی به وقت اضافه را توضیح داد: داوران بازیکنان ایران را عصبی کردند و مشکل زیادی با خطاهای شخصی داشتیم. سهراب نژاد، اوشین و صمد از بازی خارج شدند و از همه مهمتر اینکه تیم لبنان هم به صورت پیاپی امتیاز می گرفت. آنها با چهار بازیکن بیرونی و ریشاون تری بازی می کردند که حتی این بازیکن هم شوت می زد به خاطر ترس از گل خوردن بیشتر بود که در این لحظات کاردوست را در زمین نگذاشتم.

بچیروویچ ادامه می دهد: ما در آن دقایق نمی توانستیم ریشاون تری و فادی را دفاع کنیم. هیچکس را نمی توانستیم مقابل آنها بگذاریم و اگر دفاع را به زون تغییر می دادیم ممکن بود 2 یا 3 امتیاز دیگر هم به دست بیاورند که در آن زمان خطرناک بود اما در وقت اضافه دفاع بهتری کردیم و برنده از زمین بیرون رفتیم./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار