امام جمعه بروجرد گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که تهدیدها، تحریم ها و اعمال فشارها در اراده فولادین ملت تاثیری ندارد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت الاسلام حسن ترابی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در بروجردبا تبریک یوم الله 22 بهمن و سی و چهارمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز ملت غیرتمند ایران اسلامی بار دیگر با حضور باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن پایبندی خود را به نظام اسلامی اعلام می کنند.

وی با بیان اینکه امروز ایران و ایرانی پیام وحدت و انسجام خود را برای جهانیان ارسال می کند، بیان داشت: ملت ایران با حضور باشکوه خود به جهانیان نشان خواهند داد که در هر شرایطی پای نظام، انقلاب و ولایت ایستاده اند و تهدیدها، تحریم ها و اعمال فشارها در اراده فولادین ملت تاثیری ندارد.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه امروز ملت ایران همانند 34 سال گذشته یک بار دیگر ایستادگی خود را به رخ دشمنان کشید، یادآور شد: انقلاب اسلامی در طول 34 سال گذشته با حمایت بی دریغ مردم و به برکت پشتوانه عظیم مردمی توانسته است مسیر تعالی و پیشرفت خود را ادامه دهد.

حجت الاسلام ترابی از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن با عنوان حضوری موثر و دشمن شکن یاد کرد و بیان داشت: حضور پرشکوه و ناامیدکننده مردم در راهپیمایی 22 بهمن تلاشهای مذبوحانه دشمنان را خنثی کرد./ک
 

برچسب ها: ایران ، دشمن ، ولایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.