رحیمی گفت: سه میلیون جلد کتاب مبتنی بر سند تحول بنیادین در قم بین دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید توزیع شده است.

علیرضا رحیمی امروز  پنج شنبه بیست و نهم شهریور در نشست شورای فرهنگ عمومی استان قم که روز چهارشنبه به ریاست آیت الله سعیدی و با حضور شهردار قم، مدیران کل اوقاف، صداوسیما، فرهنگ و ارشاد قم، سازمان تبلیغات، اطلاعات، فرماندهی نیروی انتظامی، رئیس شورای شهر، بنیاد شهید و دیگر ادارات استان قم در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد، اظهار کرد: بزرگترین رویداد فرهنگی کشور بازگشایی مدارس است که در قم با هزار و ۶۳۳ مدرسه رقم می‌خورد.

وی افزود: استان قم ۳۱۵ هزار دانش‌آموز دارد که در ۱۱ هزار کلاس و با ۱۷ هزار پرسنل تحصیلشان را در سال جدید آغاز می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم ادامه داد: ۳ میلیون جلد کتاب در سطح استان بین دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید توزیع شده است. این کتاب‌ها مبتنی بر سند تحول بنیادین و بازبینی‌های بسیار خوب تدوین شده است.

رحیمی افزود: زنگ مهر مقاومت در روز اول مهر زده خواهد شد و از همه عزیزان مسئولان استان درخواست می‌شود که در مدارس استان حضور داشته باشند. شعار امسال آغاز با قرآن و اتمام با نماز است.

وی تصریح کرد: تشکر ویژه از شهرداری و مدیریت شهری قم باید داشت که در همه حوزه‌ها و بخش‌ها کمک‌های زیادی به آموزش و پرورش داشته است. به خصوص که همواره در زیباسازی مدارس و کمک‌های فرهنگی در کنار مجموعه آموزش و پرورش بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار