نماینده مردم شیروان در مجلس با تأکید بر حضور پر شور مردم در یوم الله ۲۲ بهمن گفت:مردم ایران اسلامی امروز نشان دادند که آخرین حربه‌ دشمن یعنی تحریم‌ های اقتصادی نیز بر مردم بصیر ایران اسلامی کارگر نبوده است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، عبدالرضا عزیزی با قدردانی از حضور میلیونی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، افزود:مردم شیروان همچون سایر نقاط میهن اسلامی ایران،از ساعات ابتدایی صبح در صحنه حضور داشتند و نشان دادند که حربه ‌های دشمن برای مأیوس کردن ملت ایران ناکارمد‌تر از همیشه بوده است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی،افزود:مردم ایران اسلامی امروز نشان دادند که آخرین حربه‌ دشمن یعنی تحریم‌ های اقتصادی نیز بر مردم بصیر ایران اسلامی،کارگر نبوده و مردم ایران همچون دهه ‌های اول انقلاب اسلامی پای دفاع از ارزش‌ های انقلاب اسلامی تا پای جان ایستاده‌اند.

عزیزی ادامه داد:مردم ایران همواره نشان ‌داده‌اند که گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند و در شرایطی که احساس کنند دشمن بنیان ‌های اساسی انقلاب را نشانه‌گرفته،از گذشته نیز پرشور‌تر در عرصه دفاع از آرمان ‌های انقلاب اسلامی حضور می‌یابند و مشت محکمی بر دهان یاوه ‌گویان و استکبار جهانی می‌زنند.

وی درمورد تهدیدات نظامی غرب ضد جمهوری اسلامی ایران،افزود:بزرگترین پشتوانه ایران در برابر چنین تهدید‌هایی،مردم بصیر جمهوری اسلامی هستند که گوش به فرمان مقام عظمی ولایت آماده هستند هر گونه تهدیدی را به فرصت تبدیل کنند.

عزیزی گفت: پیام این حضور به آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی این است که از ادامه کژراهه و محاسبات غلط صرف نظر کنند و واقعیت‌های امروز جمهوری اسلامی ایران را در تمامی عرصه‌ها بپذیرند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد:ملت بزرگ ایران این‌بار نیز همانند همیشه خط بطلانی بر محاسبات واهی و غلط دشمنان انقلاب اسلامی و در رأس آنها آمریکای جهان ‌خوار و اسرائیل غاصب کشید و نشان داد پیوند میان ملت و ولایت و آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل همیشگی و ناگسستنی است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.