نايب رئيس كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس، گفت: وزير آموزش و پرورش بايد نسبت به حادثه مدرسه شين‌آباد پاسخگو باشد و اميدواريم وزير به اين قضيه جواب منطقي بدهد.

"جواد هروي" در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران از بررسي دوباره پرونده آتش سوزي مدرسه شين‌آباد در كميسيون آموزش و تحقيقات خبر داد.

نايب رئيس كميسيون آموزش با بيان اينكه كميسيون متبوعش، روند فعاليت وزارت آموزش و پرورش را رصد مي‌كند، ادامه داد: كميسيون آموزش و تحقيقات در حال رسيدگي به پرونده آتش سوزي مدرسه شين‌آباد است و مساله طي هفته آينده در كميسيون مطرح و به صحن علني خواهد آمد.

هروي خاطرنشان كرد: وزير آموزش و پرورش بايد نسبت به اين مساله پاسخگو باشد و اميدواريم وزير به اين قضيه جواب منطقي بدهد.

همچنين "صاليح نيكبخت" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در رابطه با روند رسيدگي به پرونده آتش سوزي مدرسه شين آباد اظهار داشت: تاكنون ديه اين دانش‌اموزان به خانواده‌هاي آن‌ها پرداخت نشده و هيچكدام از وعده‌ها براي درمان آنان در خارج از كشور محقق نشده است.

وي ادامه داد: خانواده‌هاي قربانيان اين حادثه معتدند كه وزير آموزش و پرورش به وعده‌هايي كه داده عمل نكرده است.

مسئول حقوقي رسيدگي به اين پرونده تصريح كرد: هيچ يك از اين دانش‌اموزان تا كنون براي مداوا به خارج اعزام نشده‌اند.

و اين در حالي است كه "حميد‌رضا حاجي بابايي" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، درباره آخرين وضعيت دانش‌آموزان شين‌آباد گفت: به حمد خدا به وضعيت تمامي دانش‌آموزان آسيب ديده در اين حادثه رسيدگي شده است و فقط چند تن از آن‌ها هنوز در بيمارستان به سر مي‌برند.

وي تصريح کرد: وزارت آموزش و پرورش تمام هزينه‌هاي لازم را براي رسيدگي به وضعيت دانش‌آموزان حادثه ديده در مدرسه شين‌آباد پرداخت کرده و حمايت کامل خود را از اين دانش‌آموزان اعلام مي‌کند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
بابک
۲۱:۲۱ ۲۵ بهمن ۱۳۹۱
سلام لطفآمیزان عیدی مددجویان بهزیستی روبه طورکامل. وروشن. از رییس سازمان بهزیستی کشور سوال و بپخش نماییدبا تشکر از برنامه زیبای شما
آخرین اخبار