آیت الله مکارم شیرازی با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، از اقدام اخلال گرانه در جریان جشن پیروزی انقلاب در قم ابراز تاسف کرده و گفتند: مراجع و علما نگران اقدامات اخلال گرانه هستند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، این مرجع تقلید، صبح امروز در آغاز درس خارج خود در مسجد اعظم قم، با تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: الحمدالله راهپیمایی دیروز باشکوه‌تر از هر سال برگزار شد و نشان داد که مردم در صحنه هستند.
 
ايشان ادامه دادند: حضور گسترده و باشکوه مردم نشان دهنده عزم جدی و توجه آنان به اصل نظام و ولایت فقیه بوده و حساب مشکلات را با مسائلی که کشور را تهدید می کند، مقایسه نمی‌کنند.
 
حضرت آیت الله مکارم شیرازی با بیان این که روز گذشته حرکت بسیار زشتی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) اتفاق افتاد، اظهار داشتند: مسئولین مشغول مطالعه در این باره هستند و بعداً در این باره صحبت های مناسب خواهد شد.
 
* مسئولان ریشه‌یابی کنند
 
ايشان با تاکید بر اینکه باید جلوی کارهای اخلال گرانه گرفته شود، یادآور شدند: باید بررسی کرد که آیا این کارها ریشه های انتخاباتی دارد یا نه؛ باید عاقلانه آن را حل کرد.
 
این مرجع تقلید با بیان این که متاسفانه عده ای یا فریب خورده هستند و یا اغراض خاصی دارند، گفتند: مراجع, علما، فضلا و طلاب، همه از اقدام دیروز نگران هستند و منتظر نتیجه مطالعات مسئولین در اینباره هستند.

منبع: حوزه نيوز

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار