کانون زندانیان سیاسی قبل از انقلاب با انتشار بیانیه‌ای، راهپیمایی 22 بهمن 1391 مردم را لبیک به پیام رهبر معظم انقلاب و همچنین پیام حیات بخشی که همراه با رهبری برای حفظ این نظام و مقابله با توطئه‌ها ایستاده‌اند، دانست.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "کانون زندانیان سیاسی قبل از انقلاب"  با انتشار بیانیه‌ای از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن قدردانی کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

 «در شرایطی که از یک سو غرب به سرکردگی آمریکا با تحریم‌های گوناگون و یکپارچه علیه جمهوری اسلامی ایران به‌ پا خواسته و هر روز حلقه محاصره تحریم‌ها را تنگ‌تر می‌کند و با پشتوانه دستگاه‌های تبلیغاتی در سطح جهانی همسو با تحریم اقتصادی، توطئه‌های فرهنگی را افزایش می‌دهد، و از سوی دیگر مشکلات اقتصادی نظیر تورم، گرانی، مسکن، بیکاری (بحث درباره ریشه و علل مشکلات بیانیه دیگری را طلب می‌کند) بر ملت فشار وارد می‌آورد، حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن 1391 هم لبیک به پیام رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است و هم پیام حیات بخشی است که همراه با رهبری برای حفظ این نظام و مقابله با توطئه‌ها ایستاده‌اند.

ما زندانیان سیاسی مسلمان قبل از انقلاب به عنوان کمترین در مقابل عظمت مردم مسلمان و مقتدر ایران بر خود لازم می‌دانیم که از آحاد مردم شرکت‌کننده در راهپیمایی تشکر نماییم.

فرصت فضای معنوی ایام دهه فجر خصوصا روز 22 بهمن را مغتنم شمرده و به عنوان فرزندان انقلاب، آزادگان و جانبازان سیاسی مسلمان قبل از انقلاب نکاتی هر چند تکراری را یادآوری می‌کنیم:

1- در این شرایط حساس ملت به امید‍‌افزایی و هم‌افزایی سران کشور و مقامات عالی رتبه نیاز دارند.

2- مقامات خصوصا سران سه قوه باید بیش از مردم از ستون خیمه نظام، یعنی ولایت فقیه حمایت و تبعیت نمایند لذا تقاضا می‌نماییم تمام اختلافات باید ابتدا در درون سران سه قوه رفع گردد، در غیر اینصورت از راه‌های قانونی مشکل فی‌مابین حل شود و در نهایت با پذیرش فصل‌الخطاب بودن مقام معظم رهبری اختلافات برطرف گردد.

3- مردم از اقتصادی در فشار هستند، از سران سه قوه و دست‌اندرکاران تقاضا می‌نماییم به طور جدی، با همدلی و همفکری با برنامه‌ریزی به داد مردم برسند. انتظار داریم که رفع مشکل اقتصادی در سرلوحه کارها قرار گیرد.»

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار