پسر جوانی که متهم به قتل مردی 32 ساله بود ، با پرداخت وجه زیادی از سوی پدر متهم رضایت اولیای دم مقتول را جلب نمودند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران : پرونده پسر جوانی ساکن وارمین که متهم به قتل عمد رضا 32 ساله در سال 87 ضربه چاقو جهت بررسی به دادگاه کیفری استان تهران انتقال پیدا کرد.

پدر متهم طي صحبت های زیادی که با خانواده مقتول انجام داد با پرداخت وجه نقدی بسیار بالا به آنان توانست رضایت آنان در خصوص بخشش از قصاص جلب نماید.

صبح امروز پرونده این متهم جهت صدور حکم در خصوص مجازات جنبه عمومی ماجرا از جمله اخلال در نظم عمومی در اختیار قضات شعبه 113 دادگاه کیفری استان قرار گرفت.

متهم به نام کامبیز 21 ساله برای آخرین دفاعیات خود نزد قضات قرار گرفت و اظهار داشت: ارتکاب  این حادثه دلیلی جزء غرورم نداشت، چرا که آن روز با دوستانم مشروبات الکلی مصرف کرده بودم و زمانی که به خودروی خود(پرادو) در حال ورود به تهران بودیم با یک راننده مسافر کش پیکان که قصد آدرس پرسیدن از ما  را داشت به نزاع و درگیری پرداختیم و من نیز با یک چاقوی میوه خوری به سمت آن حمله کردم و با ضربه ای مسبب مرگ راننده شدم.

در پایان متهم این پرونده یاد‌اور شد : در این مدت زمانی که در زندان سپری کرده به علت پول پدرش مورد آزار و استهزا سایرین قرار گرفته و به طور کلی غرور بی جایش شکسته شد./ف

برچسب ها: قتل ، پرداخت ، متهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Netherlands
ناشناس
۰۹:۴۱ ۲۶ بهمن ۱۳۹۱
باز بگین پول کار ساز و حلال مشکلات نیست
آخرین اخبار