شنوندگان برنامه رادیویی "بشری" از 25 بهمن ماه می توانند با ارسال پیامک به سامانه پیام کوتاه رادیو قرآن در تمامی ساعات شبانه روز در باشگاه مخاطبان این برنامه عضو شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن؛ مهدی صفری سردبیر و کارشناس مجری برنامه رادیویی "بشری" به شنوندگان این برنامه مژده داد که بلاخره زیرساخت های راه اندازی باشگاه مخاطبان بشری آماده شد و در بستر فراهم ؛آمده ارتباط دوسویه مخاطب و رادیو از 25 بهمن ماه شنوندگان می توانند با ارسال پیامک در این باشگاه عضو شوند.
وی با یادآوری اینکه تشکیل باشگاه مخاطبان بشری ، هدیه ویژه رادیو قرآن به تمام شنوندگان این شبکه رادیویی است اضافه کرد،:برای عضویت اولیه در این کانون کافی است یک پیامک با این محتویات : " باشگاه مخاطبان بشری –نام –سن –تحصیلات –شغل –شهر"  به30000100  ارسال شود.
هدف از راه اندازی باشگاه مخاطبان, ارتباط دائمی مخاطب با شبکه,استفاده بهینه مخاطبان از برنامه بشری در فضای مجازی,دسترسی آسان به سوالات و همچنین ایجاد سامانه سوالات برنامه با همکاری مخاطبان, اعلام درخواست فایل ها و فواصل و ارسال مجموعه های درخواستب از طریق  بارگذاری در صفحه برنامه در پایگاه اطلاع رسانی شبکه, ارائه انتقادات و پیشنهادات و ...است و به زودی برنامه های دیگر نیز اعلام می شود.
گفتني است؛ بشری برنامه عصرگاهی رادیو قرآن و کاری از گروه آموزش این شبکه است که طراح و سردبیر و کارشناس مجری  آن مهدی صفری17:05 برروی موج اف ام ردیف 100مگاهرتز از رادیو قرآن پخش می شود./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
عبدالعزیز
۱۲:۱۵ ۲۹ بهمن ۱۳۹۱
از برنامه واخبار خوبتان سپاسگذاریم
آخرین اخبار