اخرین بازی معوقه هفته بیستم لیگ برتر با بازی دو تیم پرسپولیس و گهر درود و با برتری 3 بر 2 پرسپولیس برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و گهر درود لرستان به خاطر آلودگی هوا در هفته بیستم برگزار نشد بر این اساس دو تیم امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می روند.هر 2 تیم فوتبال پرسپولیس و گهر درود در شرایط بحرانی به سر می برند سرخپوشان سه هفته متوالی رنگ برد را ندیدند در آن سوی میدان هم، گهری ها چهارهفته مقابل حریفانش به پیروزی دست نیافتند و خطر سقوط به لیگ دسته یک را احساس می کنند.
بر این اساس دو تیم فوتبال پرسپولیس و گهر درود به برد این بازی نیاز دارند تا وضعیتشان را در جدول رده بندی بهبود ببخشند.
ترکیب پرسپولیس: نیلسون جونیور، سید جلال حسینی، محسن بنگر، حسین ماهینی، مهرداد پولادی، امیرحسین فشنگچی، ولاتکو دانوسکی، محمد نوری، رضا حقیقی، غلامرضا رضایی و کریم انصاری‌فرد. 
 مایلی کهن چهره ویژه بازی امروز است بازیکن سابق پرسپولیس که حالا هدایت گهر را بر عهده دارد باید رو در روی تیم سابقش قرار بگیرد.
مایلی کهن که با افراد زیادی در این فوتبال مشکل دارد پیش از شروع فصل با مدیر عامل پرسپولیس هم جدال اساسی داشت. بر این اساس مصاف او با تیم رویانیان جذابیت خاص خود را دارد.
محمد پروین هم یکی از چهره های ویژه بازی امروز است مصاف گل محمدی که زمانی در تیم شاگرد مایلی کهن بود با استادش هم یکی از نکات بازی امروز خواهد بود.
 شایان ذکر است: علی کریمی و مهدوی کیا کاپیتان های پرسپولیس از غایبان بازی امروز هستند. گفتنی است: سعید بخشی زاده به همراه سعید علی نردادیان، محمد رضا امینی و سید مهدی سید علی قضاوت این دیدار را بر عهده  خواهند داشت. 
   **پرسپولیس    یک   -    گهر   صفر 
 تماشاگران زمان خوانده شدن اسامی بازیکنان گهر، آنها را تشویق کردند. 
 قبل از اغاز بازی شیرینی مدام روی نیمکت رفت و آمد می کرد و با هواداران خوش و بش می کرد.   مایلی کهن در ابتدای بازی برای هواداران گل پرتاب کرد و از سوی هواداران پرسپولیس مورد تشویق قرار گرفت.  
هواداران پرسپولیس با نصب پلاکارد بزرگی ورود هواداران گهر به تهران را خیر مقدم گفتند.   هواداران گهر از روی سکوها به مهدی تارتار سرمربی سابق تیمشان که عزادار است تسلیت گفتند.  
گل محمدی به علت محرومیت، از روی سکو بازی تیمش را تماشا می کند.   10 دقیقه از بازی می گذرد اما فقط 3 هزار نفر در ورزشگاه حاضر هستند که هزار نفرشان طرفدار گهر هستند.   پرسپولیس در دقیقه 16 با گل غلامرضا رضایی از گهر پیش افتاد. 
 ادموند بزیک در جایگاه ویژه در کنار یحیی گل محمدی بازی را تماشا می کند.
مهدی تاج و دستیاران خارجی کی روش نیز در جایگاه ویژه نشسته اند.
  هواداران به شدت عادل فردوسی پور را تشویق می کنند. 
 نیروی انتظامی در کنار جایگاه هواداران گهر مستقر شده بود  که این اعتراض هواداران گهر را در پی داشت اما لیدر ها  هواداران را به آرامش دعوت کردند.
  پرسپولیس توسط محمد نوری موفق به گشودن دروازه گهر شد اما داور این گل را مردود اعلام کرد.   نیمه اول با حساب یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.
  در دقیقه 48 حامد پور عمرانی دروازه پرسپولیس را گشود و کار را برای گهر به تساوی کشاند.   گهر در دقیه 56 توسط مجید خمیس به گل دوم دست پیدا کرد. 
 هواداران گهر پس از به ثمر رسیدن گل دوم تیمشان به شادمانی پرداختند و از بازیکنان تیمشان گل های بیشتری را طلب کردند.
  محسن بنگر از پرسپولیس در دقیقه 57 کارت زرد دریافت کرد. 
 غلامرضا رضایی در دقیقه 63 کارت زرد گرفت. 
 هادی نوروزی گل دوم پرسپولیس را در دقیقه 70 وارد دروازه گهر درود کرد.
مارکو پروویچ گل پیروزی بخش تیمش را از پشت 18 قدم وارد دروازه کرد تا پرسپولیس از کسب مساوی دیگر فرار کند .
کمک داور این بازی در پایان بازی و هنگام وارد شدن به رختکن به وسیله سنگی که از سوی هواداران به سمت زمین پرتاب شد از ناحیه سر مجروح شد ./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار