مدیرکل امور روستایی استانداری لرستان:

40 درصد از پروژه‌های افتتاحیه امروز کشور به لرستان اختصاص دارد

مدیرکل امور روستایی استانداری لرستان گفت: 40درصد از پروژه‌های افتتاحیه امروز کشور مختص به لرستان است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، از خرم‌آباد علی‌داد هنرمند لحظاتی پیش در مراسم بهره‌برداری از 1111 پروژه روستایی که همزمان با سراسر کشور در روستای چمپل که شاهی‌وند چگنی برگزار شد، گفت: امروز شاهد خدمات‌رسانی به روستاییان در سراسر ایران به خصوص استان لرستان هستیم.

وی با اشاره به اینکه استان لرستان یکی از استان‌های محروم کشور بوده، یادآور شد: در دولت نهم و دهم خدمات قابل قبولی در زمینه‌های مختلف به خصوص بحث عمران،‌کشاورزی و خدماتی به روستاییان انجام گرفته است.

هنرمند با بیان اینکه ما امروز افتخار داریم که خدمتگزار مردمانی هستیم که هیچ‌وقت مسئولان و دست‌اندرکاران نظام را تنها نگذاشته‌اند.

مدیرکل روستایی استانداری لرستان گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی 70درصد مردم در روستاها و 30 درصد در شهرها زندگی می‌کردند اما به علت نبود امکانات رفاهی روستاها را ترک و به شهرها مهاجرت می‌کردم.

وی افزود:‌ امروز امکاناتی که در روستاها فراهم شده شاهد مهاجرت از شهرها به روستاها هستیم.

هنرمند خاطرنشان کرد:‌ قبل از انقلاب هیچکدام از راه‌های روستاهای لرستان آسفالته نبوده‌اند اما امروز به برکت این انقلاب 5 هزار و 600 کیلومتر از راه‌های روستایی لرستان آسفالته هستند.

وی یادآور شد: امروز 94 هزار و 412 واحد مسکونی در روستاهای استان لرستان مقاوم‌سازی و بهسازی شده‌اند.

هنرمند با بیان اینکه قبل از انقلاب تنها 5 روستای لرستان دارای شبکه‌های مخابراتی بوده اما امروز 2 هزار و 288 روستا در سطح لرستان زیر پوشش شبکه مخابراتی هستند.

مدیرکل امور روستایی لرستان گفت: امروز همزمان با سراسر کشور 1111 پروژه عمرانی،‌کشاورزی، خدماتی با اعتباری بالغ بر 56 میلیارد و 600 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

لازم به ذکر است با حضور رئیس جمهور از طریق ویدئوکنفرانس بهره‌برداری از 1111 پروژه روستایی در سطح لرستان آغاز شد.
برچسب ها: لرستان ، پروژه ، آسفالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.