سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نظرآباد از ارتقای اهدای کتاب به مراکز فرهنگی، قرآنی و دینی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام مهدی احمدوند پیش از ظهر امروز در بازدید از مراکز قرآنی و فرهنگی این شهرستان اظهار کرد: با اجرای برنامه‌های فرهنگی باید میزان سرانه مطالعه کتاب را در میان نسل امروز گسترش دهیم و دانش‌آموزان و دانشجویان را تشویق و ترغیب به خواندن کتاب کنیم.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 8 هزار جلد کتاب به مراکز فرهنگی، قرآنی و دینی نظرآباد اهدا شده است، افزود: امیدواریم فرهنگ اهدای کتاب بیش از پیش در میان مردم ترویج داده شود.

این مسئول گفت: هم‌اکنون سرانه مطالعه کتاب در میان نسل امروز ناچیز است و این مسئله جای نگرانی دارد لذا متولیان امر فرهنگ باید تمامی تلاش خود را برای ارتقای این مهم در بین نوجوانان و جوانان به کار گیرند.

احمدوند توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سطح جامعه را مهم ارزیابی کرد و گفت: تقویت بیش از پیش کتابخانه‌های مراکز فرهنگی و دینی نقش تأثیرگذاری در توسعه فرهنگ مطالعه دارد.

وی خاطرنشان کرد: اهدای کتاب به منزله ترویج زندگی خوب و متعالی انجام می‌شود که این اداره در راستای ارتقای سطح آگاهی و بینش عقیدتی و سیاسی مردم با هدف توسعه فرهنگ کتابخوانی با حمایت و تجهیز کتابخانه‌های شبستانی روستایی و شهری، مراکز دینی و فرهنگی، موسسات قرآنی شهری و روستایی اقدام کرده است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نظرآباد خاطرنشان کرد: تعدادی از این کتاب‌ها با همکاری اداره آموزش و پرورش در بین دانش‌آموزان توزیع شده است.

وی عنوان‌های کتب اهدا شده را فرهنگی، دینی و مذهبی، قرآنی، علمی، کودک و نوجوان، شعر، عقاید و نماز دانست.
برچسب ها: نظرآباد ، کتاب ، اهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.