رئیس اداره کل آموزش و تحقیقات پست بانک ایران گفت: در راستای ارتقاء سطح دانش عمومی کارگزاران دفاتربانکی روستایی، 8 هزار کارگزار دفاتر خدمات بانکی روستایی جهت ارائه خدمات بانکی آموزش دیدند.

 مقصودی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: بیش از 8 هزار نفر از کارگزاران دفاتر خدمات بانکی روستایی جهت ارائه خدمات مطلوب به هموطنان در 10 ماهه سال جاری دوره های آموزشی کاربردی و عملیاتی بانکی و پولی را با موفقیت گذرانده اند.

وی ادامه داد: این دوره ها به مدت 12 ساعت شامل 8 ساعت تئوری در قالب سرفصل های آموزش حسابداری بانکداری، تسهیلات، خدمات الکترونیکی، آئین نامه و دستورالعمل ها، مباحث امنیتی دفاتر و نیازهای خاص هر استان به همراه 4 ساعت کارآموزشی در شعب مرکزی استان ها به کارگزاران انجام شده است.

مقصودی تصریح کرد: تا پایان سال جاری تمامی 10 هزار کارگزار دفاتر خدمات بانکی روستایی کشور را مورد آموزش دوره های یاد شده قرار دهیم تا بتوانند خدمات بانکی را در کمترین زمان ممکن و با آگاهی بیشتر به هموطنان ارائه کنند.

وی خاطر نشان کرد: هدف اداره کل آموزش و تحقیقات فراهم نمودن امکان ادامه تحصیل برای کارکنان در مقاطع مختلف و ارائه آموزش های کابردی و عملیاتی به متصدیان بانک و کارگزاران دفاتر با بهره گیری از امکانات مدرن است که با جدیت این امور را دنبال می کند./ل

برچسب ها: دفاتر ، سطح ، راستای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار