نقشه راه نگهداری و تعمیرات در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام در راستای به كارگیری اصول صحیح نت به منظور حفظ و نگهداری تجهیزات استراتژیك بنادر تهیه و تدوین می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، روابط عمومی اداره كل بنادر و دریانوردی خوزستان به نقل از معاون فنی و نگهداری حاكی است این اداره مشكلات ایجاد شده در سال‌های اخیر در تأمین تجهیزات، قطعات و برخی خدمات تخصصی باعث شده است تا اهمیت حفظ و نگهداری از دارایی‌های استراتژیك سازمان بنادر و دریانوردی مورد توجه و نگاه ویژه مدیران قرار گیرد.

'بهروز آقایی' تصریح كرد: اهمیت این موضوع در كنار نقش و سهم بنادر در صنعت حمل و نقل كشور نشان دهنده‌ی جایگاه مهمِ تجهیزات در بنادر و نقش استراتژیك و حیاتی آنها در شرایط كنونی كشور است.

وی افزود: بدون شك دامنه این اهمیت تا به اندازه‌ای است كه می‌تواند در ابعاد ملی تاثیر گذار باشد، بنابراین به كارگیری اصول صحیح نِت به منظور كاهش اثرات منفی احتمالی و انجام برنامه‌ریزی برمبنای این اصول، امری اجتناب ناپذیر و ضروری به نظر می‌رسد.

آقایی اظهار داشت: تهیه نقشه راه با استفاده از توان كارشناسان داخلی و همچنین كمك مشاورین خبره انجام خواهد شد و براساس آن طرح‌های استراتژیك و اهداف 3 تا 5 ساله تدوین می شوند./ب


برچسب ها: نقشه ، تدوین ، بندرامام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.