رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بیانات مقام معظم رهبری را با دل و جان فصل الخطاب می‌دانیم، گفت: ما از آن بخش از بیانات رهبری که مربوط به مجلس می‌شد، عذرخواهی می کنیم.

  به گزارش حوزه مجلس باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی؛ کاظم جلالی در حاشیه جلسه علنی روز گذشته (یکشنبه) با حضور در جمع خبرنگاران به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: همانطور که در بیانیه فراکسیون رهروان ولایت آمده بود ما آن بخشی از بیانات رهبر معظم را که به مجلس مربوط می‌شد، فصل الخطاب دانسته و عذرخواهی می‌کنیم.

رئیس مرکز پژوهش‌ها با بیان اینکه امیدواریم مسئولان و سایر قوا بیانات مقام معظم را سرلوحه کار خود قرار داده و با تمرکز مسائل اقتصادی، مشکلات معیشتی مردم را حل کنند افزود: اکنون طرحی با 60 ماده که به امضای بیش از 60 نماینده رسیده در مجلس برای مقابله با مفاسد اقتصادی آماده کردیم که فوریت این طرح سه‌شنبه در جلسه علنی به رای نمایندگان گذاشته خواهد شد.

جلالی با بیان اینکه یکی از گلایه‌های مقام معظم رهبری عدم برخورد با مفاسد اقتصادی بوده است، افزود:‌ امیدوارم با این طرح بتوانیم شفاف سازی کنیم و با مفاسد اقتصادی مقابله شود.

نماینده مردم شاهرود با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری فصل الخطاب است به تکاپوی رسانه‌های بیگانه و ضد انقلاب درباره آنچه فصل الخطاب نبودن مقام معظم رهبری خوانده بودند اشاره کرد و گفت:‌ما با دل و جان بیانات رهبری را فصل الخطاب می‌دانیم و باید ثابت کنیم که بیانات رهبر انقلاب فصل الخطاب است.

جلالی در پاسخ به سؤالی درباره جلسات مشترک اقتصادی مجلس و دولت گفت: بنا به توصیه مقام معظم رهبری جلسات مشترک مجلس و دولت درباره کمک به اقشار مختلف مردم برگزار شد و کمک 70 هزار تومانی به مردم و 90 هزار تومانی به اقشار ضعیف ره‌آورد جلسات مشترک مجلس و دولت است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار