زن 25 ساله اي كه با وعده ازدواج دورغين از فروشنده لوازم خانگي در زنجان 550/000/000 ريال كلاهبرداري كرده بود دستگير و روانه زندان شد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبر نگاران از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ " مصطفي طلوعي " رئيس پليس آگاهي زنجان در باره جزئيات اين خبر اظهار كرد:فردي به پليس آگاهي زنجان مراجعه و از كلاهبرداري 550 ميليون ريالي اعلام شكايت كرد. 
اين مرد به ماموران گفت : زني حدود 25 ساله به نام " م – غ " به مغازه ام مراجعه و با وعده ازدواج مبلغ 550 ميليون ريال كلاهبرداري و متواري شده است. 
رئيس پليس آگاهي زنجان خاطر نشان كرد: با شكايت اين شهروند تحقيقات  آغاز و با بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد متهمه زني  است متاهل كه با وعده دورغ ازدواج باب آشنايي را با شاكي باز و پس از جلب اعتماد صاحب مغازه از وي كلاهبرداري و متواري شده است . 
" طلوعي " تصريح كرد : با اين تحقيقات دستور دستگيري وي صادر و ماموران پليس آگاهي پس از شانسايي محل سكونت نامبرده در شهر " قزوين" با اخذ نيابت قضايي راهي اين استان شدند. 
وي افزود : ماموران با حضور در محل سكونت وي دريافتند كه متهم اسباب كشي كرده و به" كهريزك" در استان " تهران " نقل مكان كرده است. 
اين مقام انتظامي خاطر نشان كرد : ماموران پس از سير مراحل قانوني از آنجا راهي " كهريزك " شده و به محل سكونت متهم اعزام و وي را دستگير كردند. 
"طلوعي" اظهار داشت:متهم به پليس آگاهي منتقل كه در بازجويي هاي بعمل آمده با ارائه دلايل و مدارك به كلاهبرداري از شاكي با وعده ازدواج اعتراف كه از طريق دادسرا با قرار مناسب روانه زندان شد./ف
برچسب ها: کلاهبردار ، ازدواج ، دروغی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار