نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: در دیدار با معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان، اختصاص دو میلیارد و 300 میلیون ریال به ساماندهی امور ورزشی این شهرستان مصوب شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

امیرعباس سلطانی افزود: در این دیدار، مشكلات ورزشی شهرستان بروجن بررسی شد و بر توجه بیشتر مسئولان برای رفع آن و شتاب بخشی به اجرای طرح های نیمه تمام سالن های ورزشی این شهرستان تاكید شد.

وی اظهار داشت: شهرستان بروجن، قطب ورزش استان چهارمحال و بختیاری است و پتانسیل ها و قابلیت های بسیاری در تمامی رشته های ورزشی در جوانان این شهرستان وجود دارد و لازم است با تلاش بیشتر در رفع نیازمندی های ورزشكاران این شهرستان اقدام شود.

سلطانی گفت: با وجود اینكه پتانسیل ها و استعداد های نخبه ورزشی در استان چهارمحال وبختیاری به ویژه این شهرستان وجود دارد، آنگونه كه شایسته است خواسته بحق جوانان در بخش ورزش اجرایی نشده است.

وی، با تشریح كمبود سالن های ورزشی چند منظوره در مناطق روستایی شهرستان بروجن اظهار داشت: طرح های ایجاد سالن ورزشی چندمنظوره و زمین های ورزشی نیمه تمام در شهرهای این شهرستان وجود دارد كه تكمیل آنها به دلیل كمبود اعتبارات با كندی انجام می شود.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی، سالن ورزشی تارتان را از مهم ترین طرح های ورزشی نیمه تمام در شهرستان بروجن عنوان و تصریح كرد: با وجود اینكه ساخت این سالن ورزشی جزء طرح های مهر ماندگار شهرستان است، كمبود اعتبار، تكمیل آن را با كندی مواجه كرده است.

مركز شهرستان بروجن، در فاصله 62 كیلومتری شهرکرد؛ مركز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است./ب

برچسب ها: اعتبار ، ساماندهی ، ورزش ، بروجن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.