بازیکن با سابقه تنیس روی میز ایران گفت: از عملکردم در رقابتهای انتخابی تیم ملی اصلا راضی نیستم.

واحد مالمیری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: در رقابتهای انتخابی تیم ملی که با حضور برترین پینگ‌پنگ بازان خوب بودند و نمی شد از ابتدای بازی حدس زد که کدام بازیکن برابرچه بازیکنی برنده یا بازنده است من از عملکردم در این رقابتها رضایت نداشتم و بازیهایم بالا و پایین زیاد داشت.

وی ادامه داد: در این مسابقات من دو بازی را در حالی واگذار کردم که 2 بر صفر جلو بودم و همین باعث شد تا از نظر روحی به هم بریزیم البته دست چپم هم کمی آسیب دیده بود که در باختم تاثیر زیادی نداشت.

مالمیری تصریح کرد: دربازیهای روز دوم مقابل محمدعلی رویین‌تن و نیما عالمیان شکست خوردم اگر می‌توانستم این دو را ببرم قطعا سوم می‌شدم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا غیبت افشین نوروزی و محمدرضا اخلاق پسند در رقابتهای انتخابی تیم ملی تاثیری در روند نتایج بازیکنان داشت یا خیر بیان کرد: ای کاش همه بازیکنان حضور داشتند نوروزی و اخلاق‌پسند هر دو باتجربه هستند و به طور حتم حضور این دو کار را برای سایر پینگ‌پنگ بازان سخت‌تر می کرد اما به طور کلی می توان گفت که 10 یا 12 بازیکن اول تنیس روی میز ایران همه خوب هستند، همه با آمادگی کامل شرکت کرده بودند، در پایان کسی که واقعا حقش است شایستگی پوشیدن لباس تیم ملی را در مسابقات جهانی دارد.

بازیکن ملی پوش تنیس روی میز ایران درباره اینکه آیا فکر می کند می تواند در رقابتهای مرحله دوم انتخابی تیم ملی به عنوان یکی از ملی‌پوشان انتخاب شود گفت: برای مسابقات هانی 3 بازیکن را انتخاب می‌کنند اگر من بتوانم اول یا دوم شوم که به مسابقات جهانی اعزام می‌شود در غیر اینصورت و اگر سوم شوم رفتنم با اما و اگر زیادی خواهد بود و امتیازم باید حساب شود و کار سختی را در مرحله دوم مسابقات انتخابی در پیش دارم.

مالمیری در انتها به بازیهای لیگ اشاره کرد و اظهار داشت: در رقابتهای لیگ امسال مدت دو یا سه هفته است که قهرمانی تیممان مسجل شده و می توان گفت از حساسیت لیگ کم شده و بازیها تشریفاتی است./مح
برچسب ها: مالمیری ، تیم ، راضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار